Angajări la Primăria Apold Administratie
  • admin
  • 0 comentarii
  • 87 Vizualizări

Angajări la Primăria Apold

Primăria comunei Apold a anunțat, în ediția de vineri, 18 ianuarie, a Monitorului Oficial, organizarea unui concurs pentru ocuparea unui post de inspector asistent în cadrul Compartimentului Impozite și Taxe Locale și unui post de inspector asistent în cadrul Compartimentului de Fond Funciar. Potrivit documentului, candidații trebuie să aibă studii superioare și vechime minimă de un an în specialitatea studiilor. Concursul pentru funcția de inspector asistent în cadrul Compartimentului Impozite și taxe locale va avea loc în data de 12 martie, ora 12.00, proba scrisă, respectiv 13 martie, ora 12.00, interviul, iar pentru funcția de inspector asistent în cadrul Compartimentului de Fond Funciar proba scrisă va avea loc în data de 13 martie, ora 10.00, iar interviul în data de 13 martie, ora 10.00. Informații suplimentare pot fi obținute la numărul de telefon 0265-713.104

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE