Compania Heineken România a înregistrat în exerciţiul financiar 2013 o cifră de afaceri netă de 1,12 miliarde lei, în scădere cu 5% comparativ cu 2012. “2013 a fost un an dificil, în care vremea nefavorabilă, nivelul scăzut de încredere al consumatorilor și majorarea accizei au dus la o scădere a pieței de bere în România. În ciuda acestor condiții economice dificile, ne-am menținut poziția de lideri pe piață cu ajutorul portofoliului puternic, a investițiilor în mărci și a inovațiilor. Cota noastră de piață în valoare a crescut, dovedind faptul că strategia noastră pe termen lung continuă să dea rezultate bune”, a precizat Onno Rombouts, managing director Heineken România. Deşi cifra de afaceri a cunoscut o uşoară scădere, în 2013 mărcile Bucegi şi Neumarkt au înregistrat creşteri în cota de piaţă în volum şi valoare, portofoliul Heineken s-a îmbogăţit cu berea Bucegi la doză şi Ciuc Radler fără alcool, iar compania şi-a menţinut poziţia de lider de piaţă, crescându-şi uşor cota de piaţă în valoare. În prezent, Heineken România are patru fabrici de bere situate în Craiova, Constanța, Miercurea Ciuc și Târgu-Mureș.
EticheteHEINEKEN
Citește și despre proiectul „Cu ochii larg deschişi”:
Cinci docufiction despre căderea și ridicare din abuzul de droguri
Sticker/Cine sunt eu? – o parabolă a pierderii identității din cauza drogurilor
”Dealerul morții”, evadare din ”infernul drogurilor”
Clean-up. Curajul Mădălinei
Povestea lui Mircea
Povestea Melaniei, nevoia de iubire şi atenţie satisfăcută cu droguri
De asemenea, verificati
Parc fotovoltaic construit în județul Mureș, pe un teren de 41,9 de hectare
Distribuie Comisia de Analiză Tehnică din cadrul Agenției pentru Protecția Mediului Mureș a decis, recent, …