Home / Social / Telefonul cetățeanului, disponibil pentru propuneri, sesizări și reclamații

Telefonul cetățeanului, disponibil pentru propuneri, sesizări și reclamații

Distribuie

Municipiul Sighișoara informează cetățenii că pot formula propuneri, sesizări și reclamații privind modul de gospodărire a municipiului prin intermediul liniei telefonice 0265-779.779 (telefonul cetățeanului), serviciu pus în slujba cetățenilor. Potrivit site-ului Municipiului Sighișoara, propunerile, sesizările și reclamațiile vor fi preluate de luni până joi, între orele 08.00-15.00 și vineri, între orele 08.00-12.00.

 

De asemenea, verificati

VIDEO- Berzele din Dumbrăvioara, monitorizate live printr-o nouă cameră web

Distribuie S-au reluat transmisiunile live din cuibul de berze din comuna mureșeană Dumbrăvioara, a anunțat …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Regulile de preluare a articolelor

Acest articol este proprietatea Cotidianului Zi de Zi și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 120 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.