Patru candidaţi pentru şefia Radio Târgu-Mureş Business
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 434 Vizualizări

Patru candidaţi pentru şefia Radio Târgu-Mureş

Societatea Română de Radiodifuziune organizează concurs pentru ocuparea postului vacant de manager al Studioului Regional Târgu-Mureş. Potrivit surselor Zi de Zi, la concurs s-au înscris patru candidaţi, foşti şi actuali oameni de radio: Ioan Chiorean, Nicoleta Ghişa (actualul manager interimar), Angela Măgheruşan Precup şi Sergiu Zereş.

Concursul se desfăşoară în conformitate cu prevederile Regulamentului de selecţie a personalului de conducere în cadrul Societăţii Române de Radiodifuziune, după următorul calendar: etapa I – selecţia dosarelor (3-6 martie), etapa a II-a – analiza, evaluarea şi notarea proiectelor de concurs (13-23 martie) şi etapa a III-a – susţinerea interviului (31 martie – 6 aprilie)

Emisie în şapte judeţe

Studioul Regional Radio Târgu-Mureş este o unitate funcţională autonomă, în structura Societăţii Române de Radiodifuziune, fără personalitate juridică, căreia i s-au acordat competenţe în domeniul tehnic, economic, comercial, administrativ, financiar, precum şi delegare în probleme juridice. „Aria pe care o acoperă Radio România Târgu-Mureş este cea a judeţelor Mureş, Harghita, Covasna şi Braşov, dar parţial se recepţionează şi în judeţele Bistriţa, Alba, Prahova”, se arată în caietul de sarcini al concursului.

De asemenea, postul poate fi ascultat şi online, la adresele web www.radiomures.ro, www.marosvasarhelyiradio.ro şi www.radioneumarkt.ro.

Obiective ambiţioase pentru viitorul manager

Printre obiectivele specifice din domeniul editorial solicitate în caietul de sarcini viitorului manager al Studioului Regional Radio Târgu-Mureş amintim: creşterea şi consolidarea audienţei, a cotei de piaţă, a indicelui de loialitate şi a duratei medii de ascultare cu 10% la nivelul regiunii istorice Transilvania, îmbunătăţirea calităţii programelor on-air şi a postărilor on-line, în vederea creşterii audienţei, a atractivităţii Societăţii Române de Radiodifuziune pentru clienţii din piaţa publicitară şi atragerea unui public mai tânăr, creşterea prezenţei Studioului Radio Târgu-Mureş în mediul online prin dezvoltarea şi promovarea produselor specifice, creşterea notorietăţii şi implicit a audienţei prin implementarea unor proiecte strategice, susţinerea culturii şi a valorilor europene prin proiecte şi emisiuni culturale de calitate, stabilirea unor noi formate jurnalistice, cu impact multimedia şi construcţia unei strategii pentru social media şi consolidarea prezenţei postului pe reţelele de socializare Facebook, Twitter şi Google Plus.

În domeniul tehnic, viitorul manager va trebui să îndeplinească următoarele obiective: creşterea gradului de acoperire în FM a programelor în limba maghiară şi germană (circa 60.000 de oameni) prin extinderea pachetului de frecvenţe, creşterea calităţii sunetului la înregistrările primare şi la emisie, constituirea unui fond unic al arhivei audio a Radio Târgu-Mureş, pe HDD extern, crearea condiţiilor tehnice adecvate dezvoltării unui jurnalism multimedia modern şi de calitate şi reconstrucţia site-ului şi îmbunătăţirea condiţiilor tehnice pentru transmisiunea on-line.

Nu în ultimul rând, obiectivul din domeniul economico-financiar impus viitorului manager constă în „asigurarea stabilităţii financiare şi a echilibrului bugetar prin întărirea controlului cheltuielilor şi maximizarea veniturilor proprii.”

Condiţiile generale de participare la concurs:

– Să aibă cetăţenia română sau a unuia dintre statele membre ale Uniunii Europene;

– Să aibă capacitate de exerciţiu deplină;

– Să nu fi avut antecedente penale;

– Să nu se afle în vreuna din situaţiile prevăzute la articolul 3, alineatul (2) din Regulamentul de selecţie a personalului de conducere în cadrul Societăţii Române de Radiodifuziune, aprobat prin Hotărârea Consiliului de Administraţie nr.145/2013.

Condiţii specifice de participare la concurs:

– Să aibă studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă  de licenţă sau echivalentă;

– Să aibă vechime în domeniul serviciilor media audiovizuale minim 5 ani;

– Să aibă vechime într-o funcţie de conducere minim 1 an;

– Să cunoască limba română scris şi citit (pentru persoanele care nu au cetăţenia română, dar sunt cetăţeni ai unuia dintre statele membre ale Uniunii Europene).

Alex TOTH

 

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE