Plan de acțiuni pentru reducerea birocrației Administratie
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 155 Vizualizări

Plan de acțiuni pentru reducerea birocrației

Planul de acțiuni pentru 2017 privind reducerea sarcinilor administrative impuse mediului de afaceri, document subscris obiectivelor de debirocratizare, a fost aprobat joi, 30 martie, de Guvern, printr-un Memorandum, la propunerea Secretariatului General al Guvernului și al Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat.

Potrivit unui comunicat remis de Biroul de presă al Guvernului, planul de acțiuni cuprinde șase etape, cu următoarele termene de realizare:

  • Nominalizarea și actualizarea echipelor la nivel tehnic și de coordonatori, responsabile cu realizarea și/sau comunicarea acțiunilor de simplificare realizate de ministere. Astfel, fiecare minister își va constitui o echipă multidisciplinară, formată din experți la nivel tehnic și juridic, responsabilă cu monitorizarea simplificărilor administrative. Termenul pentru realizarea acestei acțiuni este 7 aprilie.
  • Convocarea, la sediul Guvernului, a noilor echipe de coordonatori ai procesului de simplificare (la nivel de secretar de stat/secretar general în ministere). Termenul pentru realizarea acestei acțiuni este 11 aprilie.
  • Centralizarea raportărilor cu privire la simplificarea sarcinilor administrative realizate de către ministere. Termen de realizare – trimestrial.
  • Coordonarea, împreună cu Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat a implementării măsurilor propuse de mediul de afaceri. Vor fi organizate întâlniri cu reprezentanții forurilor de consultare pentru colectarea și analiza recomandărilor și propunerilor mediului de afaceri și vor fi armonizate propunerile de simplificare transmise de ministere. Termen de realizare – permanent, cu întâlniri lunare cu reprezentanții Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat.
  • Derularea proiectelor finanțate din fonduri europene (Axa I a POCA, precum și prin POC și POAT). Definitivarea ideilor de proiecte și a documentațiilor proiectelor care vizează debirocratizarea și e-guvernarea și implementarea lor. Activitate continuă.
  • Actualizarea inițiativelor de simplificare și a bazei comune de date rezultate în urma implementării proiectelor de măsurare a costurilor administrative. Activitate continuă.

 

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE