Cinci aspecte care influenteaza marketingul inbound! Altele
  • I.T
  • 0 comentarii
  • 232 Vizualizări

Cinci aspecte care influenteaza marketingul inbound!

Cum sa reusesti in marketingul inbound?

Marketingul inbound reprezinta una dintre cele mai bune modalitati prin intermediul careia poti atrage atentia publicului tinta asupra brandului tau.

In linii mari, strategia de inbound marketing se refera la o serie de activitati menite sa atraga atentia utilizatorilor, comparativ cu incercarile directe de a castiga interesul clientilor. Inbound marketing are rolul de a atrage cat mai multi vizitatori, de a face compania vizibila si usor de gasit pentru potentialii clienti si, bineinteles, sa ii faca pe acestia din urma sa viziteze site-ul firmei.

Daca ti-am starnit interesul cu privire la strategiile prin intermediul carora site-ul tau poate deveni relevant in viziunea internautilor, apeleaza la o firma de marketing digital, care sa te ajute sa obtii identitate vizuala a brandului tau in mediul virtual, sa atragi utilizatori prin trafic platit (Google Adwords/Facebook, Instagram, Youtube) si sa transformi vizitatorii paginii web in clienti. Agentia de Marketing Digital SeoCupcake iti vine in ajutor si creeaza, pentru tine, un website pe baza unui design personalizat ori o tema prestabilita, construieste o strategie digitala personalizata tinand cont de business-ul tau, implementeaza o campanie SEO si aplica strategii de Content Marketing si Native Advertising.

In ceea ce priveste subiectul abordat in prezent, la nivel teoretic, strategia de inbound marketing pare simpla. Insa trebuie sa stii ca exista cateva ponturi utile, menite sa te ajute sa iti dezvolti afacerea apeland la marketingul inbound.

Tips&tricks in inbound marketing:

 

  1. Cercetarea

Primul pas pe care trebuie sa il faci, ca sa ajungi sa iti intelegi consumatorii, este sa iti cunosti brandul. Asadar, defineste-ti afacerea! Care sunt obiectivele tale? Ce inseamna pentru tine evolutia business-ului tau? Daca ai raspuns la toate aceste intrebari, urmatoarea etapa pe care o ai de bifat este sa studiezi piata. Astfel, vei putea intelege si constientiza mai bine ce implica succesul, dar si ce isi doresc utilizatorii.

  1. SEO

Poate ca notiunea de „optimizare SEO„ te duce cu gandul la un proces dificil. Pe scurt, SEO include toti acei factori ai unui site care influenteaza pozitia acestuia in motorul de cautare. Pentru ca un website sa fie gasit, trebuie sa ii fie optimizate antetul, textele paginilor, URL-urile si meta-descrierile. Acest proces va oferi site-ului tau vizibilitate mai mare in motorul de cautare Google.

  1. Continutul

Continutul marketingului inbound reprezinta, poate, cea mai dificila piesa din puzzle. Daca etapele anterior mentionate joaca un rol extrem de important, ei bine, in cazul in care continutul site-ului tau nu este pe placul consumatorilor ori nu indeplineste acele criterii considerate interesante in viziunea acestora, atunci, continutul paginii web a afacerii tale este inutil.

Continutul unui site trebuie sa includa intrebari, subiecte de interes si provocari menite sa ii inspire pe vizitatori. Acest tip de continut va furniza clientilor informatii pretioase, oferindu-le certitudinea ca parerea lor este importanta. Continutul trebuie sa fie consistent si produs frecvent, iar un aspect deosebit de important este acela ca trebuie sa fie fiabil consumatorilor. Bineinteles ca acest lucru depinde foarte mult, pe de o parte, de bugetul alocat, si pe de alta parte, de timpul disponibil.

  1. Call-to-Action

Un website ar trebui, in primul rand, sa isi ghideze utilizatorii. Una dintre cele mai bune modalitati prin intermediul careia poti face acest lucru si anume, sa transformi vizitatorii in potentiali clienti, este prin ceea ce se numeste „Call-to-Action„. Indiferent ca folosesti metoda de a invita vizitatorii sa incarce un bon ori talon pe site-ul tau, sa le propui sa introduca adresele de e-mail ori sa descarce continutul premium, toate acestea ar trebui sa te ajute sa creezi un sistem care sa transforme traficul inregistrat pe site in potentiali clienti.

  1. Social Media

Pe langa liniile de asistenta si suport pentru clienti, paginile web ar trebui sa creeze astfel de comunitati si pe retelele de socializare. In acest fel, consumatorii isi pot exprima opinia cu privire la cele prezentate pe site-ul respectiv. Astfel, managerii pot analiza si intelege in timp real calitatea continutului prezent pe website-urile lor.

 

Asadar, tine cont de ponturile enumerate mai sus si propune-ti sa ajungi pe prima pagina in motorul de cautare Google apeland la strategia de inbound marketing.

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE