Home / Slider / IRUM – “U” Cluj, parteneriat pentru performanță

IRUM – “U” Cluj, parteneriat pentru performanță

Distribuie

 

IRUM SA Reghin și echipa de fotbal Universitatea Cluj, două branduri cu renume la nivel regional, național și internațional, au semnat un parteneriat pentru trei sezoane, prin care producătorul român de tractoare agricole și forestiere va susține clubul clujean în visul de a reveni în 2019, atunci când va celebra centenarul, în Liga I.

 

Discret, IRUM SA a anunțat parteneriatul cu Universitatea Cluj pe pagina de Facebook a companiei – “FC Universitatea Cluj și IRUM, parteneriat pentru performanță! Ambele branduri se mândresc cu rădăcinile transilvănene și împărtășesc aceleași valori: tradiție, experiență, eficiență”.


“Discuţiile sunt mai demult, noi am mai cochetat cu fotbalul, dar am avut mai mult dezamăgiri. Acum, aici este un proiect nou care inspiră încredere, oamenii ne inspiră încredere şi atunci am decis să îl sprijinim şi noi. Noi avem încredere în proiectul care se derulează acolo şi am zis că e o ocazie bună să fim şi noi alături de ei. Este un parteneriat pentru trei sezoane care să sperăm că nu se opreşte acolo”, ne-a declarat Mircea Oltean, directorul general al companiei reghinene.
Mircea Oltean crede că acest parteneriat va aduce plusvaloare atât companiei pe care o conduce cât şi echipei de fotbal clujene.
“Este o echipă transilvăneană, iubită de foarte multă lume, cu o expunere şi o vizibilitate pe măsură, cu foarte mulţi fani, un stadion foarte mare bine pus la punct. Acest parteneriat include anumite beneficii de reclamă pentru noi, pe stadion, bannere, roll-up-uri, imprimarea siglei noastre pe tricourile echipei”, ne-a detaliat Diana Bogdan, directorul de marketing al IRUM SA, în ce va consta parteneriatul.

 

Reconstrucția cu parteneri de succes

 

Clubul de fotbal Universitatea Cluj este în reconstrucție, iar pentru a atinge obiectivul de a reveni în 2019 pe prima scenă fotbalistică, are nevoie pentru început de o infuzie de capital.
“Pentru noi este foarte important că am reușit să aducem un alt nume puternic din Transilvania alături de noi, care ne-am propus ca în 2019 să ajungem din nou în Liga I. Pentru noi este foarte important ca brandurile care ni se alătură să aibă o poveste de succes, să aibă o imagine foarte bună și să fie extrem de credibile în comunitatea transilvăneană, să fie un exemplu în domeniul în care activează și cred că IRUM este un exemplu de brand care a reușit, de la care putem învăța, aplicând managementul performant la nivelul clubului nostru, mă refer aici la fotbal. Pe lângă partea financiară, cu siguranță, important pentru noi este că vor veni și cu know-how-ul necesar în privința managementului unei companii, pentru că, până la urmă, chiar dacă suntem un club de fotbal, vrem să conducem această structură ca o companie privată care să se autofinanțeze și care, practic, cu ajutorul brandului Universitatea Cluj care este un brand extrem de puternic și cunoscut la nivel de țară și, în primul rând, la nivel de regiune – Transilvania, să reușim să implementăm mai multe proiecte. Și aici avem nevoie de parteneri puternici și cu credibilitate, așa cum este și IRUM”, ne-a declarat Radu Constantea, președintele U Cluj.
În reconstrucția clubului de fotbal, actuala echipă de fotbal s-a inspirat din modelul echipelor din Germania, care se bazează foarte mult pe membri, mai ales că U Cluj are, la nivel de România, cei mai mulți membri cotizanți – peste 1000 de suporteri. Modelul presupune ca, în timp, clubul să se autofinanțeze din partea de e-ticketing, merchandising, sponsori etc. Clubul este manageriat din punct de vedere sportiv de Ioan Ovidiu Sabău.

 

IRUM SA, producătorul inovator de la Reghin

 

IRUM SA Reghin, companie a familiei Oltean, este singurul producător român de tractoare agricole și forestiere, având capital integral românesc, și un furnizor de top pentru o gamă largă de utilaje forestiere și piese de schimb pe piața românească și nu numai.
La momentul preluării IRUM de către Maviprod în 1999, prin achiziționarea pachetului majoritar de acțiuni, fabrica a fost aproape de faliment. După o serie de ani în care s-a reinvestit foarte mult în retehnologizare și infrastructură, fabrica funcționează astăzi la standarde și tehnologii europene. O preocupare continuă în activitatea și dezvoltarea fabricii este activitatea de cercetare. În 2015 s-a inaugurat primul centru de cercetare și dezvoltare pentru utilaje agricole și forestiere din România – acest proiect s-a născut datorită faptului că inovația și cercetarea trebuie să reprezinte motorul oricărei companii. Astăzi, fabrica din Reghin este principalul angajator din zonă și nu numai.

 

„Șepcile roșii”, cei mai iubiți pe malul Someșului

 

Echipa de fotbal Universitatea Cluj rămâne cea mai iubită echipă din orașul de sub Feleac. Câștigătoare a Cupei României în ediția 1964-1965 și de trei ori finalistă a competiției, în 34, 42 și 49, „U” a avut și o clasare pe locul 2 în campionat, în 1933 și de două ori pe treapta a treia, ultima în 1972. S-a mai calificat în „optimile” Cupei Cupelor în 1966, eliminată de Atletico Madrid, a mai avut o participare în Cupa UEFA. Declinul a venit în sezonul 1997-1998, odată cu întreruperea colaborării cu Banca Dacia Felix. „U” a oferit de-a lungul istoriei mai mulți jucători reprezentativei României, iar pe banca tehnică s-au aflat de-a lungul timpului aproape doar tehnicieni români, mulți cu nume de rezonanță în fotbalul românesc. Printre aceștia, dacă e să-i enumerăm doar pe câțiva dintre cei cunoscuți generațiilor actuale, îi putem aminti pe Constantin Teașcă, Angelo Niculescu, Remus Vlad, Cornel Dinu, Ioan Ovidiu Sabău, Ioan Andone, dar lista este mult prea lungă. La acest capitol, de remarcat că după 1945, „U” a avut doar în anul 2009 un antrenor străin, italianul Carmelo Palilla. (M. V.)

Ligia VORO


Citește și despre proiectul „Cu ochii larg deschişi”:

 

Cinci docufiction despre căderea și ridicare din abuzul de droguri

 

Sticker/Cine sunt eu? – o parabolă a pierderii identității din cauza drogurilor

 

”Dealerul morții”, evadare din ”infernul drogurilor”

 

Clean-up. Curajul Mădălinei

 

Povestea lui Mircea

 

Povestea Melaniei, nevoia de iubire şi atenţie satisfăcută cu droguri

   

De asemenea, verificati

Elevii de la o școală din Târgu Mureș, calificați în finala națională a concursului European Money Quiz

Distribuie Elevii de la Școala Gimnazială „Serafim Duicu” din municipiul Târgu Mureș au participat, în …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Regulile de preluare a articolelor

Acest articol este proprietatea Cotidianului Zi de Zi și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 120 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.