Home / Administratie / „Degustă Transilvania”, noul slogan al Târnăveniului

„Degustă Transilvania”, noul slogan al Târnăveniului

Distribuie

Aleşii locali ai municipiului Târnăveni au aprobat vineri, 18 august, într-o şedinţă extraordinară de lucru, manualul de identitate şi brandul municipiului Târnăveni. Acestea au fost prezentate de reprezentanţii societăţii Koncylion, în cadrul conferinţei „Târnăveni, pasul înainte”, organizată în incinta Casei de Cultură a municipiului cu ocazia Zilelor Municipiului Târnăveni.

Paharul şi sticla de vin, prezente în logo

Proiectul de branding a avut la bază o cercetare sociologică pe un eşantion alcătuit din 714 persoane, precum şi interviuri cu reprezentanţi relevanţi ai comunităţii şi date statistice despre comunitatea din Târnăveni. Au fost elaborate 25 de variante de simboluri grafice care să fie parte a identităţii vizuale a comunităţii din Târnăveni, din care au fost propuse 11. Din acestea, 4 au intrat în „finală”.

„Logo-ul este reprezentat prin iniţiala numelui, T, stilizată pentru a include simbolurile unui pahar şi al unei sticle de vin. Inspiraţia pentru această alegere îşi are rădăcinile în istoria Târnăvenilor, mai precis în prima emblemă heraldică a vechiului comitat, ce datează din anul 1787 şi are ca element central un grifon ce ţine în gheare un ciorchine de strugure”, se arată în manualul de identitate vizuală.

„În Târnăveni redescoperi farmecul autentic al Transilvaniei”

Reprezentanţii societăţii Koncylion au oferit explicaţii şi în ceea ce priveşte alegerea solganului „Degustă Transilvania”.

„Târnăveni este locul unde vii să te bucuri. E despre bucuria de a descoperi, bucuria de a trăi frumos. Sloganul devine astfel o invitaţie la bucurie, o promisiune a unei experienţe care te bucură: prin locurile descoperite, prin experienţele trăite, prin vinuri şi oameni care te veselesc. În Târnăveni redescoperi farmecul autentic al Transilvaniei”, se mai menţionează în manualul de identitate vizuală.

Alex TOTH


Citește și despre proiectul „Cu ochii larg deschişi”:

 

Cinci docufiction despre căderea și ridicare din abuzul de droguri

 

Sticker/Cine sunt eu? – o parabolă a pierderii identității din cauza drogurilor

 

”Dealerul morții”, evadare din ”infernul drogurilor”

 

Clean-up. Curajul Mădălinei

 

Povestea lui Mircea

 

Povestea Melaniei, nevoia de iubire şi atenţie satisfăcută cu droguri

   

De asemenea, verificati

”Rabla local”, succes în Sângeorgiu de Mureș

Distribuie Programul ”Rabla local” a fost finalizat cu succes la Sângeorgiu de Mureș, a anunțat …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Regulile de preluare a articolelor

Acest articol este proprietatea Cotidianului Zi de Zi și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 120 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.