Home / Business / Respect maxim pentru clienţi, la Restaurantul „Blue Anda” din Sărmaşu

Respect maxim pentru clienţi, la Restaurantul „Blue Anda” din Sărmaşu

Distribuie

Unul din cele mai apreciate restaurante de către turiştii care vizitează sau doar tranzitează oraşul Sărmaşu este „Blue Anda”. Localul este situat în zona centrală a oraşului, pe strada Republicii nr. 88, şi este administrat cu pricepere de familia Ioan şi Csilla Ildiko Rus, care şi-a clădit business-ul pe servicii de calitate şi pe deviza „Clientul nostru, stăpânul nostru”.

Reporter: Când aţi deschis restaurantul?

Ioan Rus, administrator Restaurant „Blue Anda”: Am început afacerea în anul 2000, atunci am pus bazele. De atunci, am evoluat încet-încet, cu paşi mici, dar siguri.

Rep.: Care a fost evoluţia în timp?

I.R.: Când am deschis, în restaurant aveam 40 de locuri. În prezent, dispunem de două spaţii, jos la parter avem 50 de locuri şi sus, la etaj, tot 50 de locuri. În total, 100 de locuri. Pot spune că locaţia este ideală pentru evenimente mai mici, gen botezuri, majorate, cununii civile.

Rep.: Prin ce vă diferenţiaţi faţă de alte restaurante?

I.R.: Asigurăm servicii specifice restaurantelor, însă mâncarea noastră este tradiţională, ceea ce ne diferenţiază de alte restaurante. De asemenea, asigurăm şi servicii de catering la domiciliul clienţilor. Avem şi solicitări în acest sens.

Rep.: Câte locuri de muncă asiguraţi în prezent?

I.R.: Avem o echipă alcătuită din zece persoane.

Rep.: E o afacere de familie…

I.R.: Da, eu şi soţia mea Csilla Ildiko Rus ne ocupăm de conducerea restaurantului. Practic, soţia mea este sufletul restaurantului, supraveghează mâncarea şi alte activităţi.

Rep.: Care e deviza sub care vă desfăşuraţi activitatea?

I.R.: Punem accentul întotdeauna pe client. Suntem interesaţi de calitatea mâncării, pentru noi contează foarte mult acest aspect. „Clientul nostru, stăpânul nostru”, este deviza care îmi place. Tot timpul folosim doar alimente proaspete, fără carne congelată şi alte produse de acest tip.

Rep.: Fără îndoială, lucraţi şapte zile din şapte. Ce vă motivează şi vă dă putere să continuaţi?

I.R.: Atunci când clientul este satisfăcut am şi eu o satisfacţie. Când ni se mulţumeşte pentru faptul că mâncarea a fost foarte bună, nu pot decât să mă bucur şi să îmi propun să menţinem ştacheta calităţii la acelaşi nivel ridicat.

A consemnat Alex TOTH

 


Citește și despre proiectul „Cu ochii larg deschişi”:

 

Cinci docufiction despre căderea și ridicare din abuzul de droguri

 

Sticker/Cine sunt eu? – o parabolă a pierderii identității din cauza drogurilor

 

”Dealerul morții”, evadare din ”infernul drogurilor”

 

Clean-up. Curajul Mădălinei

 

Povestea lui Mircea

 

Povestea Melaniei, nevoia de iubire şi atenţie satisfăcută cu droguri

   

De asemenea, verificati

ChatVolt, asistent virtual lansat de Distribuție Energie Electrică România

Distribuie Distribuție Energie Electrică România, lider național în distribuția de energie electrică a lansat vineri, …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Regulile de preluare a articolelor

Acest articol este proprietatea Cotidianului Zi de Zi și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 120 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.