Raportul preşedintelui Consiliului Judeţean Mureş pe anul 2017
25 ianuarie 2018Preşedintele Consiliului Judeţean Mureş, Péter Ferenc, a prezentat joi, 25 ianuarie, cu ocazia unei şedinţe ordinare de lucru, Raportul de activitate pe anul 2017.
Documentul este disponibil pe site-ul www.cjmures.ro şi este structurat în 70 de pagini, pe mai multe capitole: Direcţia de Dezvoltare Regională şi Implementare Proiecte, Serviciul Resurse Umane, Compartimentul Audit Public Intern, Cabinetul Demnitarului, Direcţia Economică, Direcţia Juridică şi Administraţie Publică, Direcţia Amenajare Teritoriu şi Urbanism şi Direcţia Tehnică.
„În conformitate cu dispoziţiile articolului 104, alineat 3, litera b din Legea 215/2001 a administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, preşedintele Consiliului Judeţean are obligaţia de a prezenta Consiliului Judeţean, anual, sau la cererea acestuia, rapoarte cu privire la modul de îndeplinire a atribuţiilor proprii şi a hotărârilor consiliului judeţean. Preşedintele Consiliului Judeţean Mureș, în calitate de şef al administraţiei publice judeţene, răspunde de buna funcţionare a instituţiei, precum şi a serviciilor de specialitate şi instituţiilor subordonate, reprezintă judeţul în relaţia cu celelalte autorităţi publice, cu persoanele fizice şi juridice din ţară şi străinătate, precum şi în justiţie. Prezentul raport reprezintă o sinteză a modului în care a funcționat administrația publică județeană în anul 2017 pentru îndeplinirea obiectivelor stabilite în cadrul întâlnirilor de lucru, precum și prin actele administrative adoptate în acest interval de timp”, a precizat Péter Ferenc.
Documentul poate fi vizualizat AICI.
Alex TOTH
Lasă un comentariu