Therezia, un brand local cu deschidere universală (I) Altele
  • I.T
  • 0 comentarii
  • 2154 Vizualizări

Therezia, un brand local cu deschidere universală (I)

Pănet e locul de unde vine Therezia. Un continuator autentic al tradiției prelucrării laptelui în zonă, o companie care încă de la început şi-a propus să aducă din trecut şi să transmită mai departe valorile autentice ale culturii culinare transilvănene.

Partes Transsylvana ori părţile de dincolo de pădure, aşa cum era cunoscută Transilvania la începutul secolului al XII-lea, a fost şi va rămâne un loc de o frumuseţe rară, cu oameni harnici şi pricepuţi, care de-a lungul istoriei au reuşit să facă din această zonă un puternic brand european. Multiculturalitatea şi diversitatea locului au dat naştere unei bucătării tradiţionale excepţionale, în care s-au împletit cu succes cele mai felurite şi năstruşnice moduri de a înţelege gustul şi capriciile lui. Cu siguranţă astăzi, în multitudinea de tentaţii şi provocări, să rămâi ataşat şi fidel ideilor de bun, curat şi sănătos pot fi deziderate greu de atins.

Cu toate acestea, compania Therezia, unul dintre cei mai importanţi jucători din industria laptelui, reuşeşte cu succes să îmbine vechile reţete tradiţionale ardeleneşti cu noile tehnologii de ultimă oră. Cum? Asta încercăm să aflăm şi noi!

 

Înfiinţată în 1994 în comuna Pănet din jud. Mureş, Therezia este o afacere de familie care s-a impus ca un partizan al valorilor autentice, mizând în primul rând pe valorile locale.

La începuturile anilor 90, fondatorii companiei demarează acest proiect folosindu-se de experienţa dobândită în ţări precum Austria, Elveţia şi Olanda.

Puse cap la cap, idee după idee, Therezia a devenit compania mureşeană care a creat direct peste 130 de locuri de muncă şi lucrurile par să nu se oprească aici.

 

 

Susținere pentru economia locală

 

Încă de la început, Therezia şi-a propus să susţină economia locală prin toate mijloacele posibile, făcând investiţii în tehnologie şi oameni. Da, în oameni, pentru că dincolo de tehnologie şi dincolo de tradiţie sunt oamenii din Therezia, totul fiind plămădit cu suflet, pasiune şi respect.

Folosind exclusiv lapte provenit din fermele mureşene, putem spune că banii rămân tot “acasă”, adică aici în judeţul Mureş, iar veniturile companiei sunt cheltuite în mare parte local. Când vine vorba însă de vânzări, lucrurile stau invers, 80% din vânzări făcându-se în afara judeţului şi doar 20% în judeţ. Deci se poate…

Odată cu aderarea României la Uniunea Europeană, porţile spre vest s-au deschis larg, iar companiile româneşti au avut posibilitatea să pătrundă pe piaţa comunitară mult mai uşor. Cu toate acestea, prezenţa pe o astfel de piaţă nu e simplă deloc. Concurenţa matură, rigorile de ordin calitativ, competiţia acerbă îi ţine pe cei slabi departe.

 

Din anul 2005, Therezia se numără printre brandurile româneşti de succes prezente pe pieţele din Anglia, Germania, Italia, Spania, Franţa, Ungaria etc. Folosindu-se de cele mai moderne tehnologii de prelucrare a laptelui, Therezia a investit continuu. Nimic nu este întâmplător. Laboratoarele proprii pentru menţinerea şi asigurarea calităţii laptelui şi a materiilor prime fac ca produsele companiei să fie la cele mai înalte standarde de calitate şi igienă. Reţelele de magazine Therezia sunt deja cunoscute în Tîrgu Mureş, iar produsele ajung la noi proaspete de fiecare dată. Therezia este o poveste în care succesul îşi are fundamentul în respectul pentru valorile autentice şi tradiţie. Vom reveni cu amănunte despre produsele Therezia în a doua parte a acestui articol.

 

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE