Share
Home / Administratie / EXCLUSIV! Finală în doi pentru şefia Asociaţiei „Visit Mureş”!

EXCLUSIV! Finală în doi pentru şefia Asociaţiei „Visit Mureş”!

Doi candidaţi s-au calificat în finala concursului care are ca miză funcţia de manager al Asociaţiei „Visit Mureş” Egyesület, organizaţie nonguvernamentală înfiinţată de Consiliul Judeţean Mureş cu scopul de a revigora şi dezvolta turismul de pe raza judeţului Mureş.

Analiza proiectelor de management, între 19-22 martie

Potrivit site-ului Consiliului Judeţean Mureş, www.cjmures.ro, la concurs s-au înscris trei candidaţi, după cum urmează: Adela Şipoş, Szőcs Levente-Zsolt (ambii declaraţi admişi la proba de evaluare a dosarului) şi Novak Sandor declarat respins la proba de evaluare a dosarului, din cauza neîndeplinirii condiţiilor de studii solicitate).

Analiza proiectelor de management ale celor doi „finalişti” se va face în perioada 19-22 martie, de către Consiliul Director al Asociaţiei„Visit Mureş” Egyesület alcătuit din: preşedinte – Péter Ferenc (preşedintele Consiliului Judeáean Mureé), vicepreşedinte – Sóos Zoltán (directorul Muzeului Judeţean Mureş) şi membru – Kovács Zoltán Róbert (şeful Serviciului Public Judeţean Salvamont „Salvaspeo” Mureş).

Strategie pe cinci ani propusă de Adela Şipoş

Prima finalistă a concursului, Adela Şipoş, este licenţiată în Finanţe Bănci (profesia economist) la Universitatea „Dimitrie Cantemir” din Târgu-Mureş (promoţia 2009), precum şi a unor diverse cursuri şi specializări, dintre care amintim: curs de tehnician în hotelărie (THR Bucureşti – Turism şi servicii, 2007), curs de gestiune hotelieră (Bit Soft Bucureşti – Turism şi servicii, 2007), curs de inspector SSM (Santetris Târgu-Mureş, 2008), curs de agent de turism, ghid (Universitatea „Dimitrie Cantemir” Târgu-Mureş – Turism şi servicii, 2010) şi masterat în Managementul Sectorului Public (Universitatea Petrol şi Gaze Ploieşti – Economie, 2012).

De-a lungul timpului, Adela Şipoş şi-a desfăşurat activitatea, în cadrul mai multor unităţi hoteliere: la Hotel Apollo Sângeorgiu de Mureş (recepţioner hotel între septembrie 2007 şi octombrie 2009, front office manager între octombrie 2009 şi iulie 2011 şi sales & marketing manager între iulie 2011 şi aprilie 2016) şi Boutique Hotel Fabesca Sovata (sales & marketing manager, între aprilie 2016 şi ianuarie 2017).

„Județul Mureș nu a reușit, până în prezent, identificarea cu un concept de promovare unitar, ca o cauzalitate directă a lipsei de strategie în sensul definirii brandului de locație. În lipsa acestei construcții absolut obligatorii, orice încercare de poziționare a valorii adăugate pe care o poate aduce turismul județului Mureș este, practic, inutilă și sortită eșecului. Proiectul de management pe care îl propun se referă la misiunea, viziunea și valorile Asociaţiei „Visit Mureş” și prezintă analiza notorietății județului Mureș, în asociere cu reprezentările divergente legate de imaginea sa turistică. Am făcut apoi un exercițiu de conștientizare a punctelor tari și slabe, identificând elemente de diferențiere și factori de risc. Cel mai important capitol al proiectului este legat de pistele de intervenție strategică și stabilirea direcțiilor de dezvoltare, într-o strategie pe cinci ani, detaliată în acțiuni aproape zilnice. Am avut în vedere implicarea actorilor locali din domeniile social, economic, de business, ONG și mediu turistic în dezvoltarea turistică a județului Mureș, precum și tendințele de evoluție în formularea strategiilor de marketing pentru promovarea, informarea și comercializarea destinațiilor turistice”, a declarat, pentru cotidianul Zi de Zi, Adela Şipoş.

Szőcs Levente-Zsolt, plan de acţiune pe termen scurt şi lung

Născut în Sovata, Szőcs Levente-Zsolt a absolvit liceul la Cluj Napoca, după care şi-a început activitatea în turism, în 1996, ca ospătar. Între 1998 şi 2012, Szőcs Levente-Zsolt a plecat la studii şi la muncă în Ungaria, după care a revenit acasă, la Sovata, angajându-se la Grupul Danubius pe funcţia de şef de restaurant. În 2002, a absolvit Facultatea de Business din cadrul Universităţii „Babeş Bolyai” din Cluj Napoca, fiind calificat în meseria de economist în administrarea afacerilor. În 2005, a fost numit director de restaurant la Hotel Sovata, şi ulterior la ştranduri. Şi-a adus contribuţia la renovarea Hotelului Brădet, iar în 2010 a fost numit director de restaurant la Hotelurile Brădet şi Făget, până în anul 2014. În anul 2014, Szőcs Levente-Zsolt s-a transferat la Budapesta, în cadrul Grupului Danubius, unde a lucrat ca director de restaurant la două hoteluri.

„În primul rând, în proiectul de management am făcut o analiză actuală, despre ceea ce se găseşte pe site-uri, pe internet, despre situaţia turismului în Mureş, şi practic am făcut un plan de acţiune pe termen scurt şi lung despre ce se poate face pe anumite segmente, respectiv turism cultural, turism balnear, turism de festivaluri şi aşa mai departe. Practic, este făcut un proiect pe două etape, prima fiind cea pe termen scurt, inclusiv promovarea potenţialului turistic”, a declarat, pentru cotidianul Zi de Zi, Szőcs Levente-Zsolt.

Alex TOTH

Share

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Regurile de preluare a articolelor

Acest articol este proprietatea Cotidianului Zi de Zi și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

De asemenea, verificati

INTERVIU. Arta contemporană de la Cluj și Chișinău, la Târgu Mureș: George Roșu „face texte”, iar Tatiana Fiodorova face portrete de femei, pe hârtie igienică

Șapte artiști vizuali au participat la rezidența asociată proiectului Pădurea rotundă, organizată de Asociația K’ARTE, …

Share
Share