Program prelungit la Serviciul de Evidenţă a Persoanelor Târgu-Mureş
1 octombrie 2018Primăria municipiului Târgu-Mureş aduce la cunoştinţa cetăţenilor faptul că, pentru rezolvarea operativă a solicitărilor privind eliberarea actelor de identitate, Serviciul de Evidenţă a Persoanelor, îşi va desfăşura activitatea de program cu publicul, astfel:
Preluări documente informații și eliberări acte de identitate
– în săptămâna premergătoare referendumului, respectiv, 01.10 – 05.10.2018:
– luni, marţi, miercuri, vineri – 8,30 – 16,00
– joi – 8,30 – 18,30
– în ziua de sâmbătă – 7,00 – 21,00
– în ziua de duminică – 7,00 – 21,00
Vor fi soluţionate cu prioritate cererile pentru obţinerea actelor de identitate ca urmare a:
– expirării termenului de valabilitate, pierderii, furtului, distrugerii sau deteriorării actului de identitate;
– schimbării domiciliului;
– schimbării numelui/prenumelui titularului, prenumele părinţilor, data ori locul naşterii;
– preschimbării buletinelor de identitate care nu se mai emit, dar sunt valabile;
– schimbării denumirii sau rangului localităţilor şi străzilor, al renumerotării imobilelor, al înfiinţării localităţilor sau străzilor;
– atribuirii unui nou CNP.
Cartea de identitate provizorie se eliberează în următoarele cazuri:
– când solicitantul nu posedă toate documentele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate
– în cazul cetăţenilor români cu domiciliul în străinătate, care locuiesc temporar în România.
Informaţii suplimentare se pot obţine la nr. de telefon 0265 – 250391, 0265 – 210678, direct la sediul serviciului din Târgu-Mureş, strada Călăraşilor nr. 26 – 28 sau de pe pagina de internet a instituţiei, www.tirgumures.ro
Claudia TRIF,
Director executiv, Serviciul de Evidenţă a Persoanelor Târgu-Mureş
Lasă un comentariu