Conform unui anunț publicat în Monitorul Oficial, comunca Cristești organizează un concurs pentru ocuparea postului de conducere vacant de administrator public, în regim contractual, pe durata mandatului în desfășurare a Primarului comunei Cristești.
Pentru a participa la concurs, candidații trebuie să aibă studii superioare, absolvite cu diplomă de licență sau echivalent , de preferință în domeniile economic, administrativ, tehnic sau juridic, să fi parcurs perfecționări (specializări) de experiență în management, să posede cunoștințe de operare calculator (aptitudini de operare calculator și sisteme informatice pentru îndeplinirea sarcinilor de serviciu) la un nivel avansat și să aibă capacitate de exprimare (scris, vorbit, citit) în cel puțin o limbă de circulație internațională la un nivel avansat.
Dosarele se pot depune până în 15 octombrie la secretarul comisiei de concurs de la sediul instituției, urmând proba scrisă în 23 octombrie și interviul la o dată anunțată ulterior.
Relații suplimentare privind bibliografia și conținutul dosarului de înscriere se pot obține la Primăria Comunei Cristești, la numărul de telefon 0265 326 112, interior 13, și pe site-ul comunei www.cristestimures.ro.