Share

Home / Joburi / 23 posturi vacante la Clubul Sportiv Municipal Târgu-Mureș!

23 posturi vacante la Clubul Sportiv Municipal Târgu-Mureș!

Clubul Sportiv Municipal Târgu-Mureș organizează concurs pentru ocuparea a 23 posturi vacante, anunță Monitorul Oficial.

Există 2 posturi disponibile de director adjunct la Compartimentul conducere, iar pentru ele candidații trebuie să aibă studii superioare în domeniul științelor juridice sau în domeniul sportului și educației fizice, o vechime de minimum 6 ani, cunoștințe de operare PC (Word, Excel, etc) și experiență în domeniul sportului. Prezintă un avantaj cursurile de pregătire în domeniul managementului  sportului, funcție de conducere în cadrul unui club sportiv, coordonarea și manageriat echipe sportive.

Pentru postul disponibil de inspector de specialitate la Compartimentul economic sunt necesare studii superioare în domeniul științelor economice, vechime în specialitate de 6 ani și 6 luni, cunoștințe de operare PC (Word, Excel, etc), experiență în domeniul economico-financiar și un curs de pregătire în domeniul controlului financiar.

Pentru postul de inspector de specialitate la Compartimentul juridic, resurse umane și achiziții sunt necesare studii superioare, vechime în specialitate  de 3 ani și 6 luni, cunoștințe de operare PC (Word, Excel, etc), experiență în domeniul resurse umane, manager de proiecte la cel puțin 5 proiecte și membru de echipă de cel puțin 5 proiecte. Prezintă un avantaj pregătirea în domeniul concursului de proiecte, marketing.

Pentru postul de inspector de specialitate la Compartimentul organizare competiții și administrare baze sportive, este nevoie de studii superioare juridice, vechime în specialitate de 6 ani și 6 luni, cunoștințe de operare PC (Word), experiență în domeniul siguranță și pază, organizare competiții sportive, imigrări și un curs de pregătire responsabil de ordine și siguranță al cluburilor de fotbel. Prezintă avantaj vechimea în profilul postului.

Cele 5 posturi de inspector de specialitate la Compartimentul management secții sportive necesită studii superioare, o vechime de minimum 6 ani, cunoștințe de operare PC și experiență în domeniul sportului pentru care aplică. Prezintă avantaj pregătire în domeniul sportului, cursuri de specialitate, coordonare de echipe sportivi.

Pentru postul de inspector de specialitate la Compartimentul economic, este nevoie de studii superioare în domeniul științelor economice, o vechime de 9 ani, cunoștințe de operare PC (Word, Excel, etc) și Forexbug și experiență în coordonare activități economico-financiare în instituții publice.

Pentru postul de inspector de specialitate la Compartimentul juridic, resurse umane și achiziții, este nevoie de studii superioare, o vechime de minimum 6 ani și 6 luni și un curs în domeniul de achiziții. Prezintă avantaj vechimea în profilul postului.

Pentru postul de referent de specialitate la Compartimentul juridic, resurse umane și achiziții, este nevoie de studii superioare de scurtă durată, o vechime de minimum 2 ani, un curs de inspector resurse umane și salarizare, cunoștințe de operare PC și cunoștințe de limbi străine (engleză, maghiară).

Pentru postul de administrator la Compartimentul de organizare, competiții și administrare baze sportive este nevoie de studii medii și o vechime de minimum 2 ani.

Pentru cele două posturi de referent la Compartimentul secretariat este nevoie de studii medii, o vechime de minimum 6 ani, cunoștințe de operare PC (Word) și cunoștințe de limbi străine (engleză, maghiară). Prezintă avantaj vechimea în profilul postului.

Pentru postul de referent la Compartimentul economic, este nevoie de studii medii și o vechime de minimum 2 ani. Prezintă avantaj vechimea în profilul postului.

Pentru postul de muncitor calificat la Compartimentul organizare competiții și administrare baze sportive este nevoie de studii generale sau medii cu calificare în domeniul instalații apă-canal, o vechime de minimum 2 ani și experiență în instalații.

Pentru cele 5 posturi de muncitor necalificat la Compartimentul organizare competiții și administrare baze sportive, este nevoie de studii generale sau medii, o vechime de minimum 2 ani și experiență în salubrizare.

Dosarele se pot depune până în 5 noiembrie, ora 12:00 la sediul Primăriei Municipiului Târgu-Mureș din Piața Victoriei, nr. 3. Vor urma proba scrisă/practică în 12 noiembrie de la ora 10:00 și interviul în 16 noiembrie de la aceeași oră.

Actele necesare pentru dosarul de concurs și bibliografia sunt afișate pe site-ul insituției, www.tirgumures.ro.

Relații suplimentare se pot obține la sediul instituției, camera 85 și la secretariatul comisiei de concurs la numărul de telefon 0265 268 330, interior 110.

Share

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Regurile de preluare a articolelor

Acest articol este proprietatea Cotidianului Zi de Zi și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

De asemenea, verificati

Maria Precup, „Omul anului 2018” la Cernăuţi!

Primarul municipiului Reghin, Maria Precup, a fost distinsă, în acest sfârşit de săptămână, la Cernăuţi, …

Share
Share