Consiliul Județean Mureș caută administrator public Administratie
  • Elena.Polearus
  • 0 comentarii
  • 345 Vizualizări

Consiliul Județean Mureș caută administrator public

Consiliul Județean Mureș organizează concurs pentru ocuparea funcției de administrator public în Aparatul de Specialitate al Consiliului Județean Mureș, anunță Monitorul Oficial.

Pentru a putea participa, candidații au nevoie de studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în științe inginerești sau științe sociale – științe juridice, administrative, economice, studii de masterat sau postuniversitare în domeniul managementului, administrarea afacerilor, a administrației publice locale sau în specialitatea studiilor absolvite și o vechime în specialitatea studiilor de minimum 9 ani.

Dosarele se pot depune până în 9 noiembrie la sediul instituției din Piața Victoriei, nr. 1, urmând proba scrisă în 26 noiembrie și interviul în 5 decembrie.

Criteriile, procedura de ocupare a funcției de administrator public în Aparatul de Specialitate al Consiliului Județean Mureș, bibliografia și atribuțiile specifice pot fi consultate pe site-ul Consiliului Județean Mureș, www.cjmures.ro, secțiunea Anunțuri.

Relații suplimentare se pot obține la numărul de telefon  0265 263 211, interior 1234.

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE