Share

Home / Administratie / Consiliul Județean Mureș caută administrator public

Consiliul Județean Mureș caută administrator public

Consiliul Județean Mureș organizează concurs pentru ocuparea funcției de administrator public în Aparatul de Specialitate al Consiliului Județean Mureș, anunță Monitorul Oficial.

Pentru a putea participa, candidații au nevoie de studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în științe inginerești sau științe sociale – științe juridice, administrative, economice, studii de masterat sau postuniversitare în domeniul managementului, administrarea afacerilor, a administrației publice locale sau în specialitatea studiilor absolvite și o vechime în specialitatea studiilor de minimum 9 ani.

Dosarele se pot depune până în 9 noiembrie la sediul instituției din Piața Victoriei, nr. 1, urmând proba scrisă în 26 noiembrie și interviul în 5 decembrie.

Criteriile, procedura de ocupare a funcției de administrator public în Aparatul de Specialitate al Consiliului Județean Mureș, bibliografia și atribuțiile specifice pot fi consultate pe site-ul Consiliului Județean Mureș, www.cjmures.ro, secțiunea Anunțuri.

Relații suplimentare se pot obține la numărul de telefon  0265 263 211, interior 1234.

Share

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Regurile de preluare a articolelor

Acest articol este proprietatea Cotidianului Zi de Zi și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

De asemenea, verificati

Angajări la Filarmonica de Stat

Filarmonica de Stat organizează concurs pentru ocuparea unui post pe durată nedeterminată de șef partidă …

Share
Share