Share

Home / Joburi / Primăria Târgu-Mureș caută inspectori

Primăria Târgu-Mureș caută inspectori

Municipiul Târgu-Mureș organizează concurs pentru ocuparea a trei funcții publice de execuție la Serviciul impozite și taxe persoane fizice din cadrul Direcției impozite și taxe locale, și anume un post de inspector, clasa I, grad profesional principal și două posturi de inspector, clasa I, grad profesional asistent, anunță Monitorul Oficial.

Pentru a putea participa, candidații au nevoie de studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență în domeniul științelor economice sau juridice și o vechime în specialitate de minimum 1 an pentru gradul profesional de asistent și minimum 5 ani pentru gradul profesional principal.

Dosarele de înscriere în concurs se pot depune până în 21 noiembrie la sediul primăriei din Piața Victoriei, nr. 3. Vor urma proba scrisă în 4 decembrie de la ora10.00 și interviul la o dată anunțată ulterior.

Bibliografia și atribuțiile prevăzute în fișa postului se afișează la sediul și pe site-ul instituției www.tirgumures.ro.

Pentru mai multe detalii, puteți suna la 0265 268 330, interior 110, trimite un e-mail la vita.ibolya@tirgumures.ro sau merge la sediul instituției la camera 85 (Vita Ibolya, consilier).

 
Share

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Regurile de preluare a articolelor

Acest articol este proprietatea Cotidianului Zi de Zi și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

De asemenea, verificati

Spitalul Clinic Județean de Urgență caută bucătar și muncitori

Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu-Mureș organizează concurs pentru ocuparea a 3 posturi vacante. Unul …

Share
Share