300.000 de clienti Dolce, în 10 luni Comunitare
  • admin
  • 0 comentarii
  • 180 Vizualizări

300.000 de clienti Dolce, în 10 luni

9816_dolce.gif
300.000 de clienti s-au abonat la serviciul de televiziune digitala al Romtelecom în cele 10 luni de la lansarea acestuia, dovedind ca interesul românilor pentru servicii de televiziune digitala de cea mai buna calitate este mare. "Secretul succesului înregistrat cu Dolce se datoreaza pe de o parte, preocuparii noastre de a oferi un continut pe gustul clientilor nostri, iar pe de alta parte, calitatii ireprosabile a sunetului si imaginii, corelate cu tarifele accesibile, care încep acum de la 1,95 euro pe luna. Cu Dolce am facut un pas semnificativ catre zona de continut multimedia, iar cifrele înregistrate la mai putin de un an de la lansare arata ca a fost un pas câstigator. În traditia proiectului Clientul pe locul 1, acest câstig se traduce în egala masura pentru companie si pentru clienti: Câstigi, câstig", a declarat Yorgos Ioannidis, director general Romtelecom. Dupa lansarea Dolce, Romtelecom a îmbunatatit permanent grila de programe oferita, din luna septembrie 2007 noi programe si doua noi pachete TV, plus o luna gratuita pentru MAXPAK, fiind furnizate tuturor noilor abonati. Abonamentul lunar pentru pachetul de baza Variety Special este de numai 1,95 euro, fara TVA, în primul an de contract, pentru clientii Romtelecom. La cererea clientilor, celor 45 de programe incluse în pachetul de baza al serviciului Dolce, Variety, li s-au adaugat gratuit canalele Taraf si Etno. De asemenea, toti clientii Dolce îsi pot adauga acum pe lista de optiuni Kids Pack, un nou pachet dedicat în exclusivitate copiilor, pentru numai 1 euro/luna (fara TVA). Pachetul include 4 canale, dintre care doua în premiera în România: Baby TV si KidsCo, celelalte doua – Jetix si Nickelodeon, fiind deja foarte populare în rândul celor mici. Clientii care se aboneaza la Kids Pack pâna la 15 ianuarie 2008 au abonament gratuit în prima luna de utilizare. Al doilea nou pachet introdus de curând în oferta Dolce este Hungarian Pack, oferit pentru 0,8 euro/luna (fara TVA), care include: MTV1, MTV2, RTL Klub, Film+ si Duna TV. Cei care se aboneaza la acest pachet începând în aceasta perioada nu platesc abonamentul pâna la data de 29 februarie 2008. În plus, toti clientii noi Dolce pot urmari gratuit, timp de 30 de zile, programele incluse în pachetul MAXPAK: HBO, HBO Comedy, Cinemax si Cinemax 2. Toti cei care doresc sa benefieze de MAXPAK si dupa cele 30 de zile de gratuitate pot comanda acest pachet la tariful de 3,9 euro/luna (fara TVA). Clientii Romtelecom care se aboneaza la Dolce pâna la 15 ianuarie 2008 platesc numai 1,95 euro/luna (fara TVA) pe parcursul unui an întreg pentru pachetul de baza Variety Special, în cazul contractelor încheiate pe 2 ani. Începând cu cel de-al doilea an tariful este de 3,9 euro/luna (fara TVA). În plus, clientii Romtelecom primesc kitul de instalare în custodie, cu chirie zero, au instalarea gratuita si, daca încheie un contract pe 2 ani, nu platesc nici taxa de activare a serviciului. Detalii complete despre oferta Dolce sunt disponibile pe site-ul www.dolce.ro, în magazinele Romtelecom sau 930 (numar gratuit pentru apelurile din reteaua Romtelecom).
Erika MARGINEAN

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE