Cotton Textil în faţa unor schimbări majore Business
  • admin
  • 0 comentarii
  • 500 Vizualizări

Cotton Textil în faţa unor schimbări majore

O firmă de prestigiu din domeniul confecţiilor este nevoită să facă restructurări pentru supravieţuire. Cu toate acestea managerul firmei Melania Coman declară că impunerea brandului este o prioritate a companiei în anii următori.

Rep: Când a fost înfiinţată societatea ?
Melania Coman: SC Cotton Textil SA a fost fondată în anul 1994 şi este o societate cu capital integral privat.
Rep: Care sunt produsele scoase pe piaţă de societatea Cotton Textil?
Melania Coman: Principalele noastre produse sunt cămăşile pentru bărbaţi şi copii, dar recent a fost demarată şi producţia de bluze pentru femei. Produsele noastre sunt clasice însă de o calitate superioară.
Rep: Care sunt principalii dumneavoastră clienţi?
Melania Coman: 98 % din producţia noastră este destinată exportului, în sistem lohn, iar Germania este ţara în care vindem marea majoritate a articolelor realizate la noi.
Rep: Câţi angajaţi are societatea?
Melania Coman: Firma are 300 de angajaţi, dintre care 90 % sunt femei.
Rep: Cu ce probleme vă confruntaţi?
Melania Coman: Lipsa forţei de muncă calificate pentru standardele internaţionale este una dintre problemele de care ne izbim zi de zi. Evoluţia cursului valutar, politica fiscală şi impozitările, creşterea preţului la utilităţi sunt dificultăţi care ne împiedică desfăşurarea activităţii şi ne va impune în cele din urmă chiar restrângerea producţiei.
Rep: Care sunt principalii dumneavoastră concurenţi?
Melania Coman: Cu toate că am făcut investiţii în dotări moderne la standarde europene, China este un competitor important pe piaţa internaţională, care ne impune menţinerea unui preţ minimal la produsele realizate de noi. Recent am făcut eforturi pentru implementarea sistemului REFA, un standard internaţional al organizării şi sistematizării muncii, astfel încât putem spune că suntem aliniaţi la toate normativele europene din domeniu. Prin implementarea acestui sistem am dorit creşterea productivităţii muncii care trebuie să urce cu minim 20 % altfel nu vom reuşi să facem faţă concurenţei. Totuşi, pentru producerea unui cămăşi în România sunt necesare 35 de minute spre deosebire de Italia unde pentru aceeaşi cămaşă sunt necesare numai 22 de minute.
Rep: Creaţiile vestimentare unde sunt realizate?
Melania Coman: Totul ne aparţine, de la creaţie şi până la producţie. Tiparele sunt ale noastre, iar în perspectivă intenţionăm cucerirea unor noi pieţe în regim propriu de achiziţie a materiilor prime şi asigurarea logisticii germane în România.
Rep: Cum vedeţi în următorii ani viitorul societăţii?
Melania Coman: Numai un miracol ne mai poate salva de la închidere. Integrarea în Uniunea Europeană va constitui o altă problemă pentru societatea noastră, însă din cauza politicii interne a ţării vom fi nevoiţi în următoarele luni să facem restructurări în proporţie de 40%. Totuşi ne vom lupta în continuare pentru impunerea pe piaţă a brandului propriu şi cucerirea de noi pieţe.

A consemnat Mircea BARBU

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE