Business
- admin
- 0 comentarii
- 157 Vizualizări
Loulis se extinde
5 ianuarie 2006Loulis continuă procesul de rebrandare în toată ţară, proces început în 2005, care a costat până în prezent compania peste 150.000 euro. Pentru 2006, Loulis România are în plan extinderea reţelei de magazine Family în întreaga ţară. Compania doreşte să păstreze linia de până acum şi să se axeze tot pe produse de morărit şi panificaţie, dar şi patiserie congelată. În 2005, Loulis a înregistrat o cifră de afaceri de peste 50.2 milioane euro, cu o creştere de peste 25%. În 1998, Loulis a preluat unităţile de morărit şi panificaţie Mopan din Târgu Mureş, iar în ianuarie 2005 Moara Loulis şi Mopan au fuzionat. În acest moment, Loulis deţine 22% din piaţa de pâine proaspătă şi 42% din cea de pâine feliată ambalată. (S.G.)
Recomandari
Recent
Popular
Etichete
Lasă un comentariu