Publicitate în perioada de criza? Editorial
  • admin
  • 0 comentarii
  • 28 Vizualizări

Publicitate în perioada de criza?

p_13_1_13.jpgPornita în spatiul american, criza financiara, mondiala acum, a ajuns si pe meleagurile românesti.
Daca în 2008 ne gândeam ca e posibil sa ne ocoleasca, sau cel putin sa nu o simtim în toata asprimea ei, previziunile pentru noul an nu sunt deloc roz. În conditiile actuale, majoritatea fimelor încearca sa reduca din cheltuieli, sa elimine acele servicii de care se pot lipsi sau care pot fi înlocuite cu ceva mai ieftin. Doar dupa ce se recurge la acest gen de solutii se poate ajunge la masura extrema, aceea de a concedia personal.
În acest context, publicitatea are de suferit. „De ce sa cheltui bani pe publicitate când sunt în urma cu plata salariilor?”, „Ce vor crede angajatii mei când vor vedea ca de publicitate am bani, dar pentru a-i plati (oferi prime sau cadouri de sarbatori) nu?”, sunt câteva dintre raspusurile administratorilor de firme care sunt abordati pentru a-si face publicitate. Multi întreprinzatori îsi reduc cheltuielile din bugetele destinate promovarii firmei, considerând ca aceasta este una din actiunile inutile pe care o pot întreprinde pe perioada de criza.
Totusi, consider ca o peioada de criza este, pentru firma, o oportunitate de a-si întari brandul, de a demonstra clientilor ca se mentine pe piata, de a câstiga o pozitie mai buna în mintea consumatorului. Consumatorul este cel care decide asupra cumpararii unui produs sau serviciu, el este cel care alege a cumpara de la „anonim” sau de la cel care este mereu prezent în viata sa. Nu în ultimul rând, consumatorul da verdictul, prin procesul de cumparare, asupra ce înseamna credibilitatea unei firme.
Astfel, nimic nu e mai bun decât a aminti oamenilor ca existi pe piata, ca nu esti atins de recesiune, iar în momentul în care situatia economica revine la normal vei fi recunoscut drept unul dintre cei care au „supravietuit” dintre cei multi care au ajuns depasiti de situatie.

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE