32.000 lei, amenzile aplicate comerciantilor de haine second hand Social
  • admin
  • 0 comentarii
  • 147 Vizualizări

32.000 lei, amenzile aplicate comerciantilor de haine second hand

p_5_2_35.jpg
Operatorii economici din judetul Mures, care comercializeaza haine haine second s-au ales cu amenzi serioase in urma controalelor tematice, efectuate de inspectorii de la Oficiul Judetean pentru Protectia Consumatorului Mures.
Controalele tematice au fost efectuate in perioada 12-23 ianuarie la 30 de operatori economici din judet care comercializeaza haine second hand. Dintre acestia 24 au prezentat abateri. La trei  unitati s-au consatat abateri, cu privire la sortarea produselor care, de cele mai  multe ori stau ingramadite in cutii de carton nefiind sortate pe diferite categorii.  De asemenea inspectorii au mai descoperit nereguli in ceea ce priveste detinerea unui document al evidentelor lunare  de intrare-iesire a marfii, lipsa etichetei.” Am descoperit la opt unitati  lipsa etichetei pe care sunt specificate compozitia fibroasa, nu sunt traduse in limba romana, iar in unele unitati am descoperit ca  hainele se comercializau fara eticheta din material textil, unde se specifica modul de intretinere si de curatare”, a specificat Ioan Pora inspector OJPC Mures.  Alte abateri ale agentilor economici au  mai fost lipsa  afisarii la loc vizibil a unei placute cu numarul de telefon TELCONS, telefonul consumatorului, legalitatea functionarii, precum si afisarea preturilor si tarifelor in mod vizibil. Valoarea produselor controlate a fost in valoare de 26.528 lei, din care valoarea produselor care prezentau abateri este de 16.903,  fiind stabilite oprirea temporara a comercializarii produselor in valoare de 16.903 lei, pana la remedierea deficientelor. S-au aplicat   12 amenzi contraventionale in valoare de 32.000 lei.
Reclamatiile se tin lant
Pe langa controalele tematice, inspectorii OPC s-au confruntat in ultima perioada cu o serie de reclamatii, obiectul tinta find telefoanele mobile. Aceste reclamatii detin peste 20% din numarul de reclamatii primite zilnic de OPC. ”Sunt reclamatii fondate, dar sunt sI nefondate. Oamenii se plang de faptul ca, desI telefoanele mobile se afla in garantie, iar termenul de reparatie este de 15 zile, de cele mai multe ori primesc telefoanele inapoi cu intarziere. Motivatiile operatorior sunt destul de multe, mai ales ca reparatia se face la Bucuresti”, a mai spus Pora.

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE