Strategia Azo pe 2010: desfacerea produselor pe piata interna Business
  • admin
  • 0 comentarii
  • 50 Vizualizări

Strategia Azo pe 2010: desfacerea produselor pe piata interna

p_5_3_27.jpgProdusele Azomures se vând atât pe piata interna cât si pe cea externa, raportul dintre cele doua fiind dat de cantitatile solicitate si de pretul de cumparare oferit, a anuntat, ieri, Angela Podina, directorul administrativ si secretarul Consiliului de Administratie al combinatului Azomures. „Începând cu ultimele doua luni ale anului 2009 si în prezent, cantitatea de îngrasaminte vândute pe piata interna a crescut, astfel ca acum circa 60% din marfa se vinde la export si circa 40% la intern. Distributia productiei pe piata interna se face în proportie de 94% printr-o retea bine organizata de distributie. Aceasta retea de distributie interna acopera practic întreg teritoriul tarii, asigurând în prezent o capacitate de depozitare de circa 150.000 de tone îngrasaminte chimice, distribuite uniform în marile centre de consumatori din România”, a declarat Angela Podina.
Aceasta a precizat ca strategia Azomures pentru anul 2010 în ceea ce priveste livrarile de îngrasaminte chimice pe plan intern ramâne neschimbata. „Analizând situatia vânzarii de îngrasaminte pe piata interna din ultimii doi ani, putem afirma ca exista producatori agricoli autohtoni adevarati care au demonstrat ca pot face agricultura chiar si în cele mai grele conditii. În ceea ce priveste strategia Azomures pentru anul 2010 fata de piata interna, aceasta ramâne neschimbata. De la înfiintare si pâna în prezent, desfacerea produselor pe piata interna a fost si va ramâne prioritara. Toate combinatele producatoare de îngrasaminte chimice îsi pastreaza eficienta si rentabilitatea pe termen scurt, mediu si lung prin desfacerea produselor lor pe piata interna si nicidecum prin exportul de îngrasaminte”, a aratat Angela Podina.
În acest context, a sustinut directorul administrativ al Azomures, este explicabila si pe deplin justificata implicarea maxima a producatorilor de îngrasaminte în sustinerea proiectelor care încurajeaza si sprijina producatorii agricoli. „Vom continua sa identificam solutiile cele mai avatajoase pentru satisfacerea cererii de îngrasaminte pe piata interna, atât în ceea ce priveste sorturile de îngrasaminte, cât si a pretului de vânzare si a conditiilor de livrare. “Anomalia” din ultimii ani când volumul exportului a fost cu mult mai mare decât volumul de desfacere pe piata interna s-a datorat exclusiv lipsei unui program national de sustinere a agriculturii, fara de care producatorii autohtoni au fost lipsiti de mijloacele financiare necesare dezvoltarii si întretinerii culturilor, precum si valorificarii la adevarata valoare a produselor agricole autohtone. În acest context, singura posibilitate de supravietuire a fost exportul de îngrasaminte”, a subliniat Angela Podina.

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE