Alimentele UE se împart şi la Târgu-Mureş. Află detaliile! Social
  • alex.toth
  • 0 comentarii
  • 79 Vizualizări

Alimentele UE se împart şi la Târgu-Mureş. Află detaliile!

Distribuirea ajutoarelor alimentare care provin din stocurile de intervenţie comunitare destinate categoriilor de persoane cele mai defavorizate din municipiul Târgu-Mureş va începe luni, 21 ianuarie, de la ora 9.00, la sediul companiei Dafcochim de pe strada Budiului nr. 68, unde depozitul va funcţiona zilnic, între orele 9.00 – 15.00, până vineri, 25 ianuarie.

Ce se împarte?

Potrivit unui comunicat de presă postat pe site-ul Primăriei Târgu-Mureş, cantităţile de produse alimentare care se vor distribui unui beneficiar sunt următoarele: mălai 5 kg, zahăr 4 kg, orez 8 kg, paste făinoase 1,2 kg, biscuiţi 0,6 kg, mazăre 1,56 kg, fasole boabe 1 kg, bulion 0,8 kg, roşii în bulion 1,6 kg. „Menţionăm că făina albă, 16 kg/persoană eligibilă, şi uleiul, 7 litri/persoană eligibilă, nu au sosit încă de la Consiliul Judeţean Mureş. Acestea se vor distribui la o dată ulterioară, după ce ne vor fi livrate, dată care se va comunica fiecărui beneficiar”, se precizează în document.

Informaţii suplimentare, la telefonul 0265-268.330

De asemenea, beneficiarii sunt rugaţi de reprezentanţii Primăriei Târgu-Mureş să respecte programările. „Neprezentarea în perioada notificată pentru ridicarea produselor alimentare se consideră refuz ridicare produse alimentare. În cazul în care din motive obiective nu puteţi ridica produsele alimentare, vă rugăm să ne anunţaţi la telefon 0265-268.330, interior 281, între orele 9.00 – 12.00, persoană de contact Ştefan Maria. Comercializarea produselor alimentare primite cu titlu de ajutor este interzisă”, se mai arată în comunicat.

Pentru a ridica produsele alimentare, beneficiarii vor prezenta, după caz, următoarele acte:

Pensionari (cu pensie până la 400 lei): copie de pe actul de identitate (buletin/carte de identitate, certificat de naştere pentru minori sub 14 ani), copie de pe decizia de pensie sau mandat poştal pentru plata drepturilor;

Şomeri: copie de pe actul de identitate (buletin/carte de identitate), copie de pe carnet de şomer sau mandat poştal pentru plata drepturilor pentru şomerii indemnizaţi şi adeverinţă prin care se atestă calitatea de şomer aflat în baza de date a AJOFM pentru şomerii înregistraţi care nu beneficiază de indemnizaţie de şomaj;

Persoane cu handicap accentuat şi grav: copie de pe actul de identitate (buletin/carte de identitate, certificat de naştere pentru minori sub 14 ani), copie de pe certificat de încadrare în grad de handicap grav sau accentuat;

Beneficiari de ajutor social: copie de pe actul de identitate (buletin/carte de identitate, certificat de naştere pentru minori sub 14 ani), copie de pe dispoziţia scrisă a primarului sau mandat poştal pentru plata drepturilor.

 

 

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE