Home / Business / ADIMAG, două decenii de calitate şi profesionalism

ADIMAG, două decenii de calitate şi profesionalism

Distribuie

Compania ADIMAG împlineşte în acest an 20 de ani de activitate. Pornită ca o mică afacere în 1993, ADIMAG reprezintă în acest moment un nume important în ce priveşte segmentul comercializării materialelor de construcţii şi nu numai. Despre ADIMAG ne-a vorbit administratorul companiei, Nicolae Cioban.

Reporter: Care este istoria ADIMAG?

Nicolae Cioban: Este o istorie interesantă, împlinim 20 de ani în acest an. Începuturile au fost mai firave, cu bani puţini sau deloc, cu o activitate comercială de mici dimensiuni. Am început practic într-un magazin alimentar, am făcut mici vânzări sporadice, iniţial fiind orientaţi pe produse de uz casnic. Am avut o înclinaţie spre masele plastice, care este şi profilul pe care a pornit firma în ce priveşte activitatea en gros. Am simţit nişa din piaţă pe aceste produse şi am dezvoltat-o.

Rep.: Cum au fost primii ani?

N.C.: Afacerea fiind una de mici dimensiuni nu-mi permiteam să părăsesc şi locul de muncă care-l aveam la vremea respectivă, lucram atunci în sectorul bancar. S-a produs un seism în sistemul bancar care a fost un impuls pentru mine să ies şi să pornesc pe cont propriu. Am văzut că se poate, că este loc, plus că am găsit şi nişa. Am dezvoltat magazinul care era la vremea respectivă, am mai deschis încă unul şi în paralel am încercat şi am reuşit să încheiem un prim contract de distribuţie en gros, în speţă cu Chimica Orăştie, un contract de suflet care-l am şi în momentul de faţă.

Rep.: Cum a evoluat afacerea?

N.C.: Dacă la început am pornit într-un spaţiu de vreo 70 de metri pătraţi, încet ne-am dezvoltat la 300 de metri pătraţi, apoi la un spaţiu de 1.500 de metri pătraţi, pe platforma care o avem pe strada Libertăţii.  Paralel, am cumpărtat sau achiziţionat spaţii de depozitare tampon, pentru că atunci când desfăşori o activitate de distribuţie să fii pregătit cu stocuri de marfă în extrasezon pentru a putea să livrezi în timpul sezonului. În prezent avem patru locaţii, depozit engros şi distribuţie de pe strada Libertăţii, un show-room şi depozit materiale de construcţii şi finisaje de pe strada Barajului, magazinul de vopsele, finisaje, unelte şi sfaturi practice Renovis  din Piaţa Gării nr. 5A şi un stand în Centrul Comercial Transilvania de pe strada Depozitelor.

Rep.: Ce produse oferiţi ?

N.C.: Pe partea de distribuţie bunuri de larg consum, metalochimice, vopsele şi alte finisaje, iar pe partea de depozit materiale de construcţii. În cursul acestui an vom avea un portofoliu absolut complet, vindem finisaje, structuri, am dezvoltat partea de materiale pentru instalaţii, echipamente sanitare, suntem în curs de a ne pune la punct şi sectorul electric. La capitolul vopsele suntem specialişti, suntem poate cei mai bine pregătiţi din zona noastră, de a oferi soluţii cu adevărat profesioniste. Dispunem în total de 40 de maşini de colorat, de nuanţat pentru vopsele lavabile, tencuieli decorative, care se găsesc atât la sediul de pe Libertăţii, cât și la clienţii noştri.

Rep.: Cum a fost 2012 pentru ADIMAG ?

N.C.: A fost un an agitat în primul rând, ştim bine că au fost nişte schimbări politice la un moment dat, din această cauză am resimţit şi noi nişte întârzieri la plată, mai ales pe lucrările care au fost plătite din bugete centrale sau locale. Ne-a afectat şi pe noi, dar am găsit soluţii de a le finanţa în continuare, de a sprijini constructorii cu care am demarat anumite proiecte ca să-şi ducă lucrurile la bun sfârşit. Acum aşteptăm să culegem şi roadele. Se pare că începe să se deblocheze sistemul, chiar să putem să continuăm şi alte proiecte care se prefigurează în 2013. În 2012 am reuşit să ajungem la profitul nivelului perioadei 2007-2008, ceea ce este foarte bine.

Rep.: Cum vă simţiţi la cei 20 de ani de ADIMAG ?

N.C.: 20 de ani e un interval de timp foarte interesant, e perioada din viaţa mea personală cea mai productivă, e perioada în care, între 30 şi 50 de ani, când dai randamentul maxim din tine. Probabil că este o întâmplare fericită că lucrurile s-au întâmplat chiar aşa şi am putut să cresc firma exact în această perioadă. Dacă era mai repede sau mai târziu, lucrurile ar fi fost diferite. Cred că am avut şi noroc din acest punct de vedere.


Citește și despre proiectul „Cu ochii larg deschişi”:

 

Cinci docufiction despre căderea și ridicare din abuzul de droguri

 

Sticker/Cine sunt eu? – o parabolă a pierderii identității din cauza drogurilor

 

”Dealerul morții”, evadare din ”infernul drogurilor”

 

Clean-up. Curajul Mădălinei

 

Povestea lui Mircea

 

Povestea Melaniei, nevoia de iubire şi atenţie satisfăcută cu droguri

   

De asemenea, verificati

Parc fotovoltaic construit în județul Mureș, pe un teren de 41,9 de hectare

Distribuie Comisia de Analiză Tehnică din cadrul Agenției pentru Protecția Mediului Mureș a decis, recent, …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Regulile de preluare a articolelor

Acest articol este proprietatea Cotidianului Zi de Zi și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 120 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.