Home / Business / FOTO: Modele şi concepte noi pentru Natürlich în 2014

FOTO: Modele şi concepte noi pentru Natürlich în 2014

Natürlich,  unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier, împreună cu Larix, unul dintre cei mai dinamici producători şi exportatori de mobilă  din Romania, au lansat sâmbătă, 15 februarie, , la magazinul Natürlich din Târgu Mureş  noile colecţii printre care cele de mobilier furniruit camerele de zi Cube, Verona, Ashley şi Analisse, dormitoarele Cube si Saint Tropez, precum şi una din  cele mai bogate colecţii de scaune personalizate,  Ada, Cube, Feather, Ashley si Amanda (peste 10 colecţii cu zeci de variante de materiale, finisaje şi culori), concept unic în România în acest moment. Au mai fost lansate  noile colecţii de bucătării, a căror proiectare şi realizare se poate face în funcţie de spaţiul şi dorinţa clientului.

Natürlich, lansat în 2012

Conceptul de retail Natürlich, mobilier und decoraţiuni, a fost lansat de către compania reghineană Larix la începutul anului 2012. Conceptul de magazin de retail include spaţii generoase pentru show-room, fiind specializat în mobilier de interior pentru living, dinning, dormitor, mobilier de bucătărie şi de grădină. Diferenţiatorul acestor linii de produse este tehnologia unică de furniruire a plăcilor de pal şi de îmbinare cu elemente de lemn masiv.



Vizită la Reghin, lansare la Târgu Mureş

După vizitarea celor două fabrici Larix de la Reghin, de scaune şi tapiţerie unde partenerii şi colaboratorii au putut cunoaşte procesul tehnologic de fabricare a noilor produse, momentul lansării a  continuat la magazinul ,Natürlich  cel mai mare magazin de mobilă din Târgu-Mureş, cu prezentarea  noilor colecţii destinate pieţelor europene. “Oferim una dintre cele mai largi game de produse  şi de servicii pe piaţa românească. Am ajuns în acest punct datorită colaborării cu partenerii noştri, precum şi a eforturilor echipelor Larix şi Natürlich. Conceptul de produse personalizate, la partea de tapiţerie, colţare, canapele şi la partea de scaune înseamnă practic alegerea culorii şi materialelor de către client.  La scaune am introdus un nou sistem, chiar la colecţiile expuse unde  şi piciorul de scaun poate fi finisat la culoarea colecţiei. Dacă este un model de scaun expus, el poate fi cumpărat pentru o altă colecţie  şi finisat după modelul colecţiei respective.Tot se s-a văzut, de la scaune la tapiţerii are în spate multă muncă manuală. Unii ar fi spus că ar fi nevoie de o linie. Nu, este muncă manuală, tocmai din această cauză sunt produse  care plac mult pieţei din vest”, a precizat Zsolt Bereczki, preşedinte al Consiliului de Administraţie al Companiei Larix.

Munca unei echipe întregi

Printre cei prezenţi la lansarea de sâmbătă  s-a numărat şi img. Gheorghe Câmpean, manager de producţie, responsabilul şef al  muncii din spatele produselor Natürlich. “Lansăm noi produse pentru anul 2014. Avem colecţii noi de mobilieri printre care  Saint Tropez, Analisse, care au fost prezentate şi la Expoziţia de la Koln, cu real succes, avem colecţia Verona , pe două culori. De asemenea venim cu un concept pe care noi îl realizăm de doi ani de zile, dar la export, prin care dorim să personalizăm mobilierul pentru clienţii noştri. Ei să  vină la noi în magazin, să-şi comande pe dimensiunea dorită şi dintr-un paletar de 12 culori să îşi aleagă şi culoarea dorită pentru mobilă. La fiecare colecţie noi am ataşat colţare şi scaune. La fel, şi la colţare venim cu un paletar de 120 de tipuri de stofă, clientul îşi poate comanda canapeaua pe culoarea dorită. La scaune la fel, din 120 de tipuri de stofă, pentru 12 finisaje. Clientul poate să vină în magazin, comandă mobilierul dorit, canapeaua cu stofa dorită finisajele, la fel şi la scaune. În spatele acestor produse stă munca unei echipe întregi, proiectanţi, designeri, şi muncitori. Avem o legătură foarte strânsă cu ei, acceptăm ideile şi le oferim şansa să le şi transpună în produsele noastre. De multe ori rămânem uimiţi de ceea ce iasă. Muncitorii care fac aceste produse sunt la Reghin, Aluniş, Gheorgheni, numărul total fiind de 600. Sperăm ca prin acest nou concept lansat pe piaţa românească să ne fidelizăm clienţii. Conceptul pe care îl promovăm e unul care nu se mai regăseşte în România . E foarte multă muncă în spate, partea de logistică, de urmărire a comenzilor, personalizarea lor, muncă prin care dorim să creştem şi numărul vânzărilor. Probabil nu în 2014 dar cu siguranţă în 2015”, a precizat Gheorghe Câmpean, manager de producţie.

[zizigallery id=1102]

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Regulile de preluare a articolelor

Acest articol este proprietatea Cotidianului Zi de Zi și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

De asemenea, verificati

UMFSTv Live: O călătorie în timp și spațiu

Emisiunea se poate urmări accesând: https://live.umfst.ro/ https://m.facebook.com/umfst https://m.youtube.com/channel/UCT15XZBMHPRCJgLGpB9mgdA 60 SHARES Distribuie pe Facebook Tweet Follow …