O firmă din Târgu Mureș aduce leasingul operațional la echipamente IT Business
  • admin
  • 0 comentarii
  • 1122 Vizualizări

O firmă din Târgu Mureș aduce leasingul operațional la echipamente IT

O mână de ajutor întinsă firmelor care nu pot sau nu doresc să investească mult în echipamente IT. Așa ar suna pe scurt descrierea unui nou serviciu lansat recent pe piața IT de  Silvia Dunca, managerul firmei mureșene PC Center. Tânăra antreprenoare ne-a vorbit despre avantajele noului serviciu și despre provocările pieței IT.

Rep.: Care este, pe scurt,povestea companiei PC Center?

Silvia Dunca: PC Center este o filială a firmei Expert Company Group,  importator și distribuitor la nivel național de echipamente IT,  centru de service cu un colectiv  de oameni bine pregătiţi,  în jurul căruia am dezvoltat o serie de servicii care să vină în atenţia persoanelor juridice.  PC Center se adresează clienților prin comercializarea echipamentelor IT,  service calculatoare, laptop-uri, servere, imprimante şi sisteme de supraveghere.

Rep.: Care sunt serviciile noi oferite în special persoanelor juridice?

Silvia Dunca:  În acest moment ne adresăm persoanelor juridice cu mai multe pachete de servicii,  gândite si personalizate pe nevoile fiecăruia. Dintre acestea aș evidenția activitatea de închiriere echipamente. Am plecat de la premisa că pentru firmele noi, în special, care au de făcut  multe investiții, cum ar fi cheltuielile cu spații, mijloace fixe, personal, ar conta foarte mult să nu aibă costuri mari legate de dotarea cu echipamente IT. Astfel, oferim spre închiriere echipamente  IT la prețuri foarte mici. Ca un exemplu, daca ai 20 de angajati care lucrează pe calculatoare, trebuie să faci o investiție mare pentru a  cumpăra  20 de stații de lucru. E vorba de aproximativ 30.000 lei plătiți în avans, plus abonamentul pentru întretinerea lor, cam 35 lei/unitate lunar. Deci, în total, vorbim de o investiție de 46.800 lei, în 2 ani, din care mare parte trebuie achitat la început.

Printr-un sistem de Leasing Operațional, cu o chirie lunară de 60 lei, clientul beneficiază de calculator cu licenţă Windows şi contract de mentenanţă.  Astfel, pentru 20 de echipamente, după o perioada de 2 ani, clientul va avea un cost total de 28.800 lei, pe care îi plătește în tranșe lunare fixe. Astfel nu își blochează capitalul firmei. În această perioadă clientul poate solicita îmbunătățirea echipamentelor în orice moment, dacă acestea nu mai fac față cerințelor. Mai mult, clientul poate cumpăra echipamentele sau le poate returna. Sunt și alte avantaje, dar nu este momentul să le detaliez aici. Cei care vor să le afle le pot găsi pe pagina noastră www.pc-shop.ro, unde avem și un magazin online.

Rep.: Vorbim de un serviciu nou. Cum reacţionează piața la conceptual de chirie? 

Silvia Dunca:  Fiind o noutate, le prezentam toate avantajele pe care le vor avea pe parcursul contractului, analizam sistemul de lucru al fiecarei firme în parte, și le prezentăm soluția optimă pentru a le îmbunătăți activitatea.  Deoarece ne ocupăm de comerțul cu echipamente IT, ar fi mai profitabil pentru noi să vindem pur și simplu, însă am înțeles că dificultățile economice împiedică multe companii să facă mari investiții. Astfel, am considerat că o colaborare pe termen lung, chiar și cu beneficii mai mici, reprezintă o soluție bună în economia de azi.

Rep.: Este lungă o zi de muncă pentru antreprenoarea Silvia Dunca?

Silvia Dunca:  După  ani buni de business, eu încă deschid firma dimineața şi închid ultima, seara târziu. Iau legătura personal cu mulți dintre clienții mari, analizez activitatea oamenilor și organizez departamentele pentru o cât mai bună interacționare. Cred că puterea de muncă și dedicația garantează, în mare parte, succesul.

Rep.: Ce sfaturi daţi unui tânăr care vrea să înceapă o afacere în România?

Silvia Dunca:  Cu certitudine nu există o reţetă clară a succesului. Eventual putem vorbi despre un cumul de reguli, care, respectate, pot să îți asigure în proporție de 90% succesul. Trebuie să muncești foarte mult, să îți alegi bine oamenii care să te reprezinte în piață, să fii extrem de serios în relația cu fiecare client și să simți pulsul pieței, pentru a te adapta la ceea îți oferă ca oportunitate. Nu în ultimul rând, este important să crezi în visul tău,  să nu te dai bătut indiferent de câte probleme apar.

A consemnat Florin Marcel Sandor

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE