Heineken, lider de piaţă în 2013 Business
  • admin
  • 0 comentarii
  • 360 Vizualizări

Heineken, lider de piaţă în 2013

Compania Heineken România a înregistrat în exerciţiul financiar 2013 o cifră de afaceri netă de 1,12 miliarde lei, în scădere cu 5% comparativ cu 2012. “2013 a fost un an dificil, în care vremea nefavorabilă, nivelul scăzut de încredere al consumatorilor și majorarea accizei au dus la o scădere a pieței de bere în România. În ciuda acestor condiții economice dificile, ne-am menținut poziția de lideri pe piață cu ajutorul portofoliului puternic, a investițiilor în mărci și a inovațiilor. Cota noastră de piață în valoare a crescut, dovedind faptul că strategia noastră pe termen lung continuă să dea rezultate bune”, a precizat Onno Rombouts, managing director Heineken România. Deşi cifra de afaceri a cunoscut o uşoară scădere, în 2013 mărcile Bucegi şi Neumarkt au înregistrat creşteri în cota de piaţă în volum şi valoare, portofoliul Heineken s-a îmbogăţit cu berea Bucegi la doză şi Ciuc Radler fără alcool, iar compania şi-a menţinut poziţia de lider de piaţă, crescându-şi uşor cota de piaţă în valoare. În prezent, Heineken România are patru fabrici de bere situate în Craiova, Constanța, Miercurea Ciuc și Târgu-Mureș.

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE