Noi reguli de siguranţă pentru Aeroportul „Transilvania” Business
  • alex.toth
  • 0 comentarii
  • 126 Vizualizări

Noi reguli de siguranţă pentru Aeroportul „Transilvania”

111Consilierii judeţeni au aprobat, cu ocazia unei şedinţe ordinare desfăşurată joi, 13 august, completarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Regiei Autonome „Aeroportul Transilvania Târgu-Mureş”.

Astfel, în respectivul regulament, aprobat printr-o Hotărâre a Consiliului Judeţean Mureş din 29 februarie 2012, a fost introdus un subcapitol nou, refereritor la măsuri de siguranţă, preum şi un alineat potrivit căruia “Atribuțiile și competențele ce revin structurilor interne, personalului de specialitate, inclusiv conducerii executive, în realizarea obiectului de activitate al Regiei se stabilesc de Consiliul de Administrație al Aeroportului și se înscriu ca atare în Regulamentul de organizare și funcționare al Consiliului de Administrație și/sau Regulamentul de ordine interioară a Aeroportului, respectiv în fișele de post, după caz.”

Audit pentru recertificarea Aeroportului

Potrivit preşedintelui Consiliului Judeţean Mureş, Ciprian Dobre, Regia Autonomă „Aeroportul Transilvania Târgu-Mureș” a propus, în 6 august 2015, prin intermediul unei adrese, completarea prevederilor Regulamentului de organizare și funcționare. “Această solicitare este justificată de necesitatea implementării măsurilor corective consemnate în Raportul de Audit AP 15/2014 din 6 noiembrie 2014, întocmit de Direcția de Supervizare din cadrul Autorității Aeronautice Civile Române, în cadrul misiunii de audit în vederea recertificării aeroportului. În acest sens, se propune cuprinderea în Regulamentul de organizare și funcționare a cerințelor Codului Aerian și ale Reglementării aeronautice civile române privind autorizarea aerodromurilor civile RACR-AD-AADC, referitoare la asigurarea condițiilor de siguranță”, a menţionat Ciprian Dobre.

112

Prevederi noi în Regulamentul de funcţionare şi organizare al Aeroportului

Unitatea (Aeroportul – n.r.) răspunde de stabilirea, aplicarea și îmbunătățirea permanentă a tuturor măsurilor de siguranță în vederea eliminării riscurilor în îndeplinirea obiectului de activitate cu respectarea standardelor naționale și internaționale, sens în care:

  1. Răspunde de dezvoltarea, implementarea şi menţinerea sistemului de management al siguranţei în cadrul aeroportului;
  2. Furnizează şi alocă resurse umane, tehnice, financiare sau alte resurse necesare pentru performanţa eficace şi eficientă a sistemului de management al siguranţei;
  3. Stabileşte obiectivele aeroportului privind siguranţa;
  4. Se asigură că personalul de conducere şi cel de execuţie este conştient şi responsabil pentru performanţele legate de siguranţă;
  5. Are autoritatea de a decide nivelul de acceptabilitate al riscurilor și luarea măsurilor de diminuare a acestora până la un nivel acceptabil în conformitate cu procedurile descrise în manualul sistemului de management al siguranţei;
  6. Stabileşte şi menţine abilitatea aeroportului de a învăţa din analiza datelor colectate prin intermediul sistemului intern de raportare cu privire la siguranţă;
  7. Impune tuturor utilizatorilor aeroportului să se conformeze cerinţelor pe care le-a stabilit referitor la siguranţa pe aeroport şi va supraveghea respectarea acestor cerinţe;
  8. Solicită tuturor utilizatorilor aeroportului să coopereze la programul de realizare a siguranţei şi de utilizare sigură a aeroportului;
  9. Va asigura un program periodic de audit intern şi extern al sistemului de management al siguranţei.”

 

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE