Bilanțul unui deceniu de activitate E.ON Social
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 1495 Vizualizări

Bilanțul unui deceniu de activitate E.ON

151222 Intalnire presaTargu  Mures

Sediul companiilor E.ON din Târgu-Mureş de pe strada Pandurilor nr. 42 a găzduit marţi, 22 decembrie, tradiţionala întâlnire anuală pentru a trece în revistă momentele de referinţă din activitatea E.ON. La eveniment au participat Teona Oltean – director general adjunct E.ON Distribuţie România, Livioara Sujdea – director general adjunct E.ON Energie România, George Precup – director general adjunct E.ON Servicii Clienţi şi Monica Ciocan Covaliu – director general adjunct E.ON Distribuţie România.

Investiţii multiple

În 2015, E.ON marchează împlinirea a 10 ani de când a intrat pe piaţa de energie din  România, prin preluarea fostelor distribuţii de stat din domeniul gazelor naturale şi al electricităţii.

Circa 127 de milioane de lei au fost investite numai în judeţul Mureş pentru înlocuirea a aproape 1.200 de kilometri de conducte şi branşamente şi extinderea sistemului cu 63 de kilometri. Alte 9 milioane de lei au fost investite în acest an pentru modernizarea a circa 60 kilometri de conducte şi branşamente de gaze naturale din judeţul Mureş, 17 kilometri revenind municipiului Sighişoara. Investiţii importante în 2015 au mai fost derulate la Târgu-Mureş, Corunca, Cristeşti, Sâncraiu, Târnăveni şi Luduş.

La nivelul întregii companii, în 10 ani, reţeaua de gaze naturale a fost modernizată (înlocuire conducte şi protecţie catodică) pe o lungime de aproape 6.350 de kilometri şi a fost extinsă pe o lungime de circa 1.250 de kilometri. Efortul investiţional al E.ON în cei 10 ani de prezenţă în România a totalizat peste 5,12 miliarde de lei, aproximativ 1,3 miliarde de euro.

Creşterea siguranţei consumatorilor depinde în egală măsură de modernizarea reţelei şi de modul în care sunt utilizate diversele surse de energie. În anul care urmează compania îşi propune să continue investiţiile în modernizarea reţelei, pentru creşterea siguranţei și a calităţii serviciilor oferite clienţilor, dar şi campaniile de conştientizare a populaţiei privind  respectarea cu stricteţe a regulilor de utilizare a surselor de energie, o parte a acestora urmând să fie derulate împreună cu Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă al judeţului Mureş

Târgu-Mureş, centru de coordonare a activităţilor operaţionale

În luna decembrie a fost finalizată mutarea a circa 700 de angajaţi (care au activat în 8 din cele 9 sedii din Târgu-Mureş) într-o nouă clădire de birouri, prin acest pas  fiind consolidat rolul de coordonare a activităţii companiilor operaţionale E.ON, la Târgu-Mureş. Echipele de intervenţii, precum şi angajaţii E.ON care efectuează servicii specifice activităţii de distribuţie, vor continua să funcţioneze în locaţia de pe strada Barajului din Târgu-Mureş.

La parterul noului imobil se află Centrul de Relaţii Clienţi unde se pot efectua diverse operaţiuni, alternativa la acesta fiind serviciile oferite de portalul E.ON Myline sau de Call Center-ul Comercial E.ON.

Noi funcţiuni pentru platforma E.ON Myline

Platforma E.ON Myline, care numără în prezent circa 450.000 de utilizatori, a fost dezvoltată cu noi funcţiuni care permit clienţilor comunicarea rapidă cu agenţi specializaţi, dar şi trimiterea de sms-uri consumatorilor care se apropie de data scadenţei facturii. Începând cu anul viitor, pe platformă se va regăsi istoricul de consum din ultimii doi ani, astfel încât utilizatorii vor putea să îşi modifice convenţia de consum care să stă la baza facturării pentru cei care nu au optat pentru autocitire.

Totodată, E.ON se pregăteşte să ofere soluţii energetice care să susţină clienţii în monitorizarea consumului, controlul costurilor şi chiar în dobândirea unui anumit nivel de independenţă energetică. De asemenea, compania are în derulare proiecte privind sisteme de iluminat eficiente, audituri energetice, servicii de monitorizare a consumului și îşi propune să extindă gama de produse și servicii către clienţi.

Proiecte de responsabilitate socială

Începând cu anul 2005, E.ON România, în parteneriat cu Fundația pentru Societate, a susţinut cu peste 7,8 milioane de euro numeroase proiecte de responsabilitate socială în comunităţile în care îşi desfăşoară activitatea, numărul total al beneficiarilor acestor iniţiative ridicându-se la aproximativ 235.000.

În acelaşi timp, în cadrul companiei a fost acordată o mare atenţie dezvoltării unei culturi a voluntariatului, astfel că peste 1.400 de angajaţi s-au implicat ca voluntari în numeroase proiecte ale E.ON, având împreună o contribuţie la acest capitol de aproximativ 4.000 de ore de voluntariat.

În anul 2015, E.ON a continuat implicarea în comunitate. În judeţul Mureş au fost derulate activităţi în cadrul unor proiecte deja consacrate, cum ar fi parteneriatul „Împreună pentru siguranţă” alături de Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă al judeţului Mureş, „Energie în şcolile copilăriei” şi „E.ON Kinder”ajuns la cea de-a IX-a ediţie, dar şi prin proiecte noi, precum „10 elevi de nota 10”, prin intermediul căruia am recompensat elevi merituoşi pentru performanţe la învăţătură.

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE