Share

Home / Business / BRAT organizează conferinţa presei locale din România – „Presa locală – dezvoltare prin transparenţă”

BRAT organizează conferinţa presei locale din România – „Presa locală – dezvoltare prin transparenţă”

111BRAT organizează, în 22 ianuarie 2016, ora 10.00, la Rin Grand Hotel Bucureşti, conferinţa „Presa locală – dezvoltare prin transparenţă” dedicată presei locale tiparite şi online din România.

Conferinţa se adresează tuturor editorilor de presă locală din România, fie cea tiparită sau online, indiferent de calitatea acestora faţă de asociaţie. Prin organizarea evenimentului, BRAT doreşte să pună în discuţie sustenabilitatea presei locale din România pe termen mediu şi lung în contextul scăderii veniturilor din publicitate din zona clienţilor comerciali şi a dificultăţilor întâmpinate în accesarea veniturilor din publicitatea publica, a modificărilor obiceiurilor de consum media ale populaţiei şi a dificultăţilor specifice legate de afacerile presei locale.

Cu aceasta ocazie, BRAT lansează presei locale invitaţia de a crea un parteneriat solid, pe baze de profesionalism şi transparenţă, în cadrul căruia să identifice soluţiile necesare dezvoltării propriilor afaceri. În acest sens, la conferinţă vor fi invitaţi şi reprezentanţi ai agenţiilor, clienţilor de publicitate şi instituţiilor statului, care să prezinte perspectiva proprie asupra investiţiilor în publicitatea din presa locală. De asemenea, BRAT şi partenerii săi vor evidenţia nevoia de transparenţă la nivel local şi beneficiile măsurării independente a performanţelor produselor media, în concurenţa pentru bugetele de publicitate.

Informaţii actualizate referitoare la eveniment sunt disponbile pe siteul BRAT, la adresa www.brat.ro/evenimente/presa-locala-dezvoltare-sustenabila-prin-transparenta.html.

Persoană de contact pentru presă: Arina Ureche (arina@brat.ro, 0722-755.220).

Informații suplimentare despre BRAT

BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presă scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presă scrisă, online, radio și outdoor). Măsurătorile și monitorizările BRAT sunt independente și transparente, pe baza standardelor profesionale stabilite de membrii săi în concordanță cu normele internaționale.

BRAT pune la dispozitia pieței de media și de publicitate indicatorii de performanță obținuți în urma auditului și a studiilor realizate. De aceea, rapoartele BRAT reprezintă reperul sigur și credibil pentru decizii strategice care implică industria media.

 

 

Share

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Regurile de preluare a articolelor

Acest articol este proprietatea Cotidianului Zi de Zi și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

De asemenea, verificati

AAGES, pregătită de majorarea capitalului social

La doi ani de la listarea la Bursa de Valori Bucureşti, acţionarii majoritari ai producătorului …

Share
Share