Peste 13.000 de mureșeni au pățit ca Smiley. Vezi cum poți reînnoi buletinul Social
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 481 Vizualizări

Peste 13.000 de mureșeni au pățit ca Smiley. Vezi cum poți reînnoi buletinul

12615304_986816624722062_2026450658727025998_o - Copy

La finele anului trecut, îndrăgitul cântăreț Smiley ne anunța că și-a pierdut buletinul https://www.youtube.com/watch?v=LCCoyWbKMl8. E un ghinion care nu ne cade bine, dar se întâmplă şi la case mai mari.

Mii de mureșeni au fost în aceeași situație, anul trecut. Potrivit informațiilor furnizate de Direcția Județeană de Evidență a Persoanelor Mureș, în anul 2015, la nivelul judeţului, au fost eliberate 13.107 acte de identitate în locul celor pierdute.

În termen de 15 zile de la pierderea documentului de identitate, cetăţenii au obligaţia să se prezinte la serviciul public comunitar local de evidenţă a persoanelor pentru a solicita obţinerea unui nou act de identitate.

Nerespectarea acestor prevederi legale constituie contravenţie şi se sancţionează cu amendă  între 40 şi 80 lei.

Iată documentele necesare pentru a-ți reînnoi buletinul:

– cererea tip – se primeşte la ghişeu;

– certificatul de naştere, în original şi copie;

– certificatul de căsătorie, în original şi copie (în cazul persoanelor căsătorite sau al soţului supravieţuitor);

–  hotărârea de divorţ definitivă şi irevocabilă sau certificatul de divorţ, după caz, în original şi copie;

– certificatele de naştere ale copiilor cu vârsta mai mică de 14 ani, original şi copie;

– certificatul de deces al soţului/ei decedat/e, în cazul soţului supravieţuitor, în original şi copie;

– documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu (contract de vânzare-cumpărare – original şi copie, adeverinţă cu date din registrul agricol pentru cetăţenii din mediul rural – original, etc.). Dacă persoana nu este proprietar al spaţiului unde îşi stabileşte domiciliul, se va prezenta la ghişeu însoţită de proprietar (pentru preluarea declaraţiei scrise de primire în spaţiu).

– un document emis de instituţii sau autorităţi publice cu fotografie de dată recentă, în original şi copie (ex: paşaport, permis de conducere, legitimaţie de serviciu, diploma de absolvire a unei instituţii de învățământ, etc);

– chitanţa reprezentând plata contravalorii cărţii de identitate – 7 lei şi a taxei extrajudiciare de timbru.

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE