Concurs – Primăria Sovata Sovata
  • Publicitate
  • 0 comentarii
  • 158 Vizualizări

Concurs – Primăria Sovata

 

A   N   U   N   Ț

În conformitate cu prevederile art.7 alin.1 din H.G. nr.286/2011, pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare,

 

ORAȘUL SOVATA

Cu sediul în Sovata str. Principală nr.155

 

Organizează concurs pentru ocuparea unor posturi vacante, după cum urmează:

  1. 1 post – Consilier II – Responsabil Parc Ecoturistic;
  2. 1 post – Inspector de specialitate II – Responsabil tehnic rețea de supraveghere al
  3. Parcului Ecoturistic;
  4. 2 post – Paznic;
  5. 2 post – Muncitor;
  6. 2 post – Muncitor necalificat.

Concursul va consta în 3 probe: selecția dosarelor, proba scrisă propusă pentru data de 07.04.2016, orele 10.00 și proba de interviu 08.04.2016, orele 10.00. Ambele probe ale concursului se vor desfășura la sediul Primăriei orașului Sovata, Str. Principală nr.155, Județul Mureș.

Condițiile generale de participare la concurs sunt cele prevăzute la art.3 din H.G. nr.286/2011.

Condițiile specifice postului privind studiile, domeniul de specializare sunt următoarele:

  1. Consilier II – Responsabil Parc Ecoturistic
  • Studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență în domeniul administrației publice, tehnice sau economice
  • Vechime în domeniu: 3 ani
  • Cunoștințe domeniul competențelor digitale ( IT ) avansat
  • Cunoașterea a cel puțin unei limbi străine de circulație internațională( engleză,germană sau franceza)
  1. Inspector de specialitate II – Responsabil tehnic rețea de supraveghere al

                                                  Parcului Ecoturistic

  • Studii sperioare de lungă durată, absolvite cu diploma de licență în domeniul administrației publice, tehnice sau economice
  • Vechime în domeniu : 1 an
  • Cunoșțințe în domeniul competențelor digitale ( IT ) avansat
  • Cunoașterea a cel puțin unei limbi străine de circulație internațională(engleza,germana sau franceza)
  1. Paznic – Studii medii
  2. Muncitor calificat – Studii medii
  3. Muncitor necalificat – Studii generale

 

Acte necesare înscrierii la concursul de recrutare pentru ocuparea funcțiilor:

  • cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;
  • copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  • copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
  • carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  • cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
  • adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
  • curriculum vitae;
  • cunoașterea a cel puțin unei limbi străine de circulația internațională (engleză, germană sau franceză).
  • Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
  • Candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.
  • Actele enumerate mai sus vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
  • Termenul de depunere a dosarelor este data de 29.03.2016, orele 14.00.

 

Relații suplimentare la nr.de telefon 0265 – 570218 interior 115 sau la sediul Instituției.

 

 

       PRIMAR,

                                                                           PETER FERENC

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE