Share

Home / Timp liber / Exerciții de yoga pentru relaxare și recuperare

Exerciții de yoga pentru relaxare și recuperare

exercitii-de-yoga3

Se intampla cateodata ca, oricat de obositi am fi, sa nu putem sa adormim tocmai din cauza gradului de extenuare fizica/ mintala, a gandurilor dintre cele mai diverse care nu ne dau pace si a senzatiei de incordare si tensiune musculara.

Si exista situatii in care, chiar daca ai facut miscare inainte de a te pregati de somn, nu te simti complet relaxat, motiv pentru care astazi iti prezentam cateva exercitii de yogasimple, pentru incepatori, care te vor ajuta sa ajungi rapid pe taramul viselor.

5 exercitii de yoga simple, inainte de culcare

  1. Aseaza-te cu picioarele incrucisate, in sezut, pe pat (pozitia de yoga). Tinand spatele drept, roteste-ti trunchiul in stanga, pana cand poti atinge peretele din spate cu palma stanga. Repeta miscarea de cateva ori, respirand adanc, apoi fa acelasi exercitiu si pe partea dreapta. Aceste miscari pot contribui si la ameliorarea durerilor de spate si a dispunerii vertebrelor
  2. Aflandu-te in aceeasi pozitie, indoaie-ti trunchiul usor in fata si intinde-ti bratele in fata, pe suprafata patului. Trunchiul tau trebuie sa ajunga aproximativ paralel cu salteaua. Aceste exercitiu este unul recomandat pentru durerile de spate sau pentru problemele de solduri.
  1. Stai pe spate in pat, capul sprijinit de o perna. Adu unul dintre genunchi aproape de piept, ajutandu-te de maini. Ramai in aceasta pozitie si respira adanc pentru cateva secunde. Repeta miscarea cu celalalt genunchi. Acest exercitiu este eficient pentru dezmortirea si relaxarea muschilor picioarelor, dar si pentru solduri si brate.

 

  1. Aflandu-te in aceeasi pozitie de start ca in exercitiul anterior, ridica-ti piciorul stang in pozitie rigida, apropiindu-l usor din ce in ce mai mult de cap, cu ajutorul bratelor (“tragand” de el spre cap). In acest timp, inspira si expira adanc. Repetaexercitii de yoga miscarea si pentru piciorul drept, acest exercitiu ajutandu-te sa elimini tensiunea musculara a picioarelor.

 

  1. Stand pe spate, indoaie-ti genunchiul drept si trage-l cu mana stanga in partea stanga, pana cand il aduci in contact cu salteaua. In acelasi timp, intinde-ti mana dreapta si “trage” de ea in partea dreapta. Repeta miscarea si pentru cealalta parte a corpului, acest exercitiu fiind deosebit de eficient pentru coloana vertebrala, pentru muschii spatelui si pentru cei ai picioarelor.

Exercitii de yoga fara o indrumare profesionista

Cine a spus ca trebuie sa urmezi cursuri de yoga pentru a te putea relaxa si a te elibera de tensiune fizica si psihica? Exista exercitii de yoga simple, cum ar fi cele 5 enumerate mai sus, pe care le poti face singur(a) acasa, cu un minim de efort si de timp.

Doar cateva minute de exercitii de yoga seara te vor ajuta sa te odihnesti bine si sa incepi cu dreptul a doua zi! 🙂

Sursa topfitness.ro

Share

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Regurile de preluare a articolelor

Acest articol este proprietatea Cotidianului Zi de Zi și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

De asemenea, verificati

Steve Aoki a urcat din nou pe scenă alături de Quintino, în ultima zi a Festivalului Neversea

Peste 60.000 de fani au participat la ultima zi a festivalului NEVERSEA care a adus …

Share
Share