10.000 de euro pentru un proiect lansat de Auchan Slider
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 1723 Vizualizări

10.000 de euro pentru un proiect lansat de Auchan

 

Auchan România, unul dintre cei mai mari retaileri de pe piața locală, împlinește 10 ani de la deschiderea primului hipermarket din România și sărbătorește momentul alături de consumatori. Astfel, mureșenii sunt invitați să aleagă unul din cele 3 proiecte de dezvoltare a comunității, pe care Auchan îl va susține financiar cu până la 10.000 de euro.

dsc_0469

După ce timp de 10 ani Auchan a făcut Diferența cu Plus, oferind clienților săi o gamă largă de produse cu prețuri mici, în fiecare zi, astăzi, consumatorii mureșeni pot contribui prin voturile lor la a face Diferența cu Plus pentru orașul în care trăiesc. Invitația a fost lansată în cadrul unei conferințe de presă la care au luat parte Fllorn Butuza, directoor magazin Auchan Tîrgu-Mureș,  reprezentați ai autorităților locale.

Campania “Mobilizatron” va mobiliza clienții Auchan din cele 18 orașe în care retailerul are deschise 33 de magazine, invitându-i să aleagă una dintre cele 3 proiecte propuse de companie pentru dezvoltarea comunităților locale: educație (crearea de spații educaționale alternative), ajutor umanitar (pachete pentru copii și vârstnici din mediile defavorizate), respectiv mediu (activitate de ecologizare sau împădurire).

dsc_0477

Votarea lor se poate face direct în magazine, unde sunt disponibile urne special amenajate, sau online, pe pagina dedicată (http://auchan.ro/mobilizatron/) în perioada 5-26 octombrie 2016, iar proiectul care a câștigat cele mai multe voturi va fi susținut financiar de către Auchan și implementat cu sprijinul unei organizații non-guvernamentale partenere, potrivit informațiilor furnizate de Florin Butuza, director magazin Auchan Târgu-Mureș. “Campania Mobilizatron este modul nostru de a confirma, în acest moment aniversar, faptul că drumul pe care îl parcurgem în România este solid și construim viitorul privind dezvoltarea perenă. Ne-am propus să aducem valoare pentru clienții noștri, pentru parteneri și, de asemenea, pentru comunitățile din România. Suntem aici pe termen lung și ne asumăm rolul de companie responsabilă”, spune Ionuț Ardeleanu, CEO-ul Auchan România, care este, de asemenea, și unul dintre membrii echipei cu care Auchan a pornit la drum în România.

Suma totală pe care compania o va direcționa către dezvoltarea comunităților locale în urma proiectului Mobilizatron depășește 200.000 euro.

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE