Telefonul cetățeanului, disponibil pentru propuneri, sesizări și reclamații Social
  • teodora.mindru
  • 0 comentarii
  • 315 Vizualizări

Telefonul cetățeanului, disponibil pentru propuneri, sesizări și reclamații

Municipiul Sighișoara informează cetățenii că pot formula propuneri, sesizări și reclamații privind modul de gospodărire a municipiului prin intermediul liniei telefonice 0265-779.779 (telefonul cetățeanului), serviciu pus în slujba cetățenilor. Potrivit site-ului Municipiului Sighișoara, propunerile, sesizările și reclamațiile vor fi preluate de luni până joi, între orele 08.00-15.00 și vineri, între orele 08.00-12.00.

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE