Concurs de public speaking la Papiu
26 octombrie 2016Peste 30 de elevi s-au înscris la Concursul de Public Speaking „Lights & Shadows” organizat de Catedra de limba engleză a Colegiului Național „Alexandru Papiu Ilarian” din Tîrgu-Mureș. Au participat elevi de la Liceu Teoretic „Gheorghe Marinescu”, Liceul Teoretic „Bolyai Farkas”, Colegiul Național „Unirea”, Liceul Vocațional de Artă, Liceul Economic Transilvania și de la Colegiul Național „Alexandru Papiu Ilarian”. Elevii înscriși în competiție au vorbit liber, prezentând câte un scurt discurs pe tema „Lights and Shadows”(Lumini și umbre). „Tema din acest an a fost una generoasă”, ne-a spus Briena Stoica, profesoară de limba engleză la Papiu.
Câștigătorii concursului
Competiția a fost împărțită în două secțiuni, Juniors – pentru elevii din clasele a IX a și a X-a, și Seniors – pentru cei din clasele a XI-a și a XII-a. Câștigătorii secțiunii Juniors au fost: locul I – Kőműves Dávid, clasa a IX-a, Lieul Teoretic „Bolyai Farkas”, profesoara elevului fiind Egyed-Zsigmond Enikő; locul al II-lea – Iris Pătrașcu, clasa a X-a, Colegiul Național „Papiu”, elevă a profesoarelor Briena Stoica și Monica Șerb; Locul a III-lea – Benedek Bianka, elevă a aceleași profesoare de la „Bolyai”. Premiile secțiunii Seniors au fost câștigate de Ligia Ungur, clasa a XII-a, Colegiul Național „Unirea”, elevă a profesoarelor Teodora Mireca și Doina Tărcatu – locul I; Sara Gorea, clasa a XI-a, Colegiul Național „Papiu”, elevă a profesoarelor Briena Stoica și Cristina Poruțiu – locul al II-lea; și de Adrian Nagy, clasa a XII-a, Colegiul Economic „Transilvania”, elev al profesoarei Cristina Grama – locul al III-lea.
Competiția a fost jurizată de profesorii: Ana Maria-Bârsan, Adriana Păcurar, Teodora Mircea, Kádár Adrienne și de Andrei Hațegan-Rozsnyai – secțiunea Juniors; din juriul secțiunii Seniors au făcut parte: Mirona Gliga, Kontek Eva, Egyed-Zsigmond Enikő, Adrian Costea și Cristina Grama.
„Concursul de Public Speaking îl organizăm în fiecare an cu ocazia aniversării zilelor Colegiului nostru. Motivația noastră este alimentată de nevoia tinerilor de a se deprinde cu structurarea unui discurs convingător în limba engleză. Elevii au ocazia de a-și etala nu doar fluența în limba engleză, ci și puterea de persuasiune determinată atât de pasiunea cu care își exprimă convingerile cât și de forța argumentului”, ne-a spus mai spus profesoara Briena Stoica.
Lasă un comentariu