Share

Home / Business / E.ON a investit 8.6 milioane de lei în rețelele de distribuție

E.ON a investit 8.6 milioane de lei în rețelele de distribuție

E.ON și-a propus ca în 2017 să continue programul de modernizare a rețelelor de distribuție, pentru investiții fiind estimat un buget de peste 13 milioane de lei. În anul ce se încheie, programul de investiții a vizat modernizarea a 107 km de conducte și branșamente. Este doar una dintre realizările prezentate marți într-o conferință de presă, la sediul companiei, de pe Bulevardul Pandurilor.

Anul trecut, grupul E.ON se muta în casă nouă, cu o promisiune potrivit căreia procesul de reunire a angajaților va însemna fluidizarea activităților, iar clienții vor fi principalii beneficiari. “Putem să spunem după un an că acest lucru s-a întâmplat, am făcut eforturi pentru a fi mai aproape de clienții noștri, pentru a le asculta și anticipa nevoile și a veni în întâmpinarea lor cu cele mai bune soluții și pachete inovative de eficiență energetică. Totodată, în anul în care se încheie am avut o serie de acțiuni legate de siguranța în utilizarea surselor de energie, am continuat practic acțiunile noastre începute în acest sens și, de asemenea, am fost extrem de activi pe piața forței de muncă, asta pentru că transformările și dinamica în industria din care facem parte ne impun o astfel de atitudine și o prezență activă pe piața muncii”, a subliniat Ana-Maria Matei, director general adjunct E.ON România.
2016 a însemnat pentru E.ON o activă prezență în comunitate, companiile din grup derulând peste 40 de proiecte sociale, de reabilitare de locuri de joacă, de instituții și așezăminte sociale și culturale, în toată țara, unde peste 1100 de voluntari E.ON au participat.
“Am avut și o premieră, este vorba despre competiția E.ON Energy Globe Awards, cea mai mare competiție la nivel mondial în ceea ce privește proiectele de protecție a mediului înconjurător și de utilizare cât mai eficientă a resurselor de energie. A fost un mare succes și avem pentru anul viitor ambiția de a continua cu această campanie”, a mai declarat Ana-Maria Matei.
Pentru 2017, conducerea E.ON și-a propus să continue acțiunile amintite, să fie aproape de angajați, de clienți și de comunitate.

 

E.ON în era digitală

 

E.ON a dezvoltat în acest an un nou website – E.ON Myline, inclusiv o versiune pentru telefonul mobil, disponibilă, momentan, pentru clienții casnici. “Anul 2016 a marcat debutul încercărilor inovatoare în ceea ce privește clienții noștri, respectiv am făcut foarte multe eforturi înspre digitalizare, avem în acest moment un site nou, nou nu doar ca față, ci și în ceea ce privește conținutul, practic site-ul corporatist existent înainte transformându-se într-un portal de vânzări, un portal unde clienții noștri pot să vadă oferta de produse și de servicii pe care le punem la dispoziție și pot să ducă procesul de vânzare online. De asemenea, începând din toamna aceasta, avem aplicația de mobil, aplicație care, practic, preia funcțiunile portalului pentru clienți, cu funcționalități de self-service, portal care deservește în acest moment peste 600.000 de clienți. Nu ne oprim aici, vrem ca întreg procesul de vânzare să se poată întâmpla online și cu acest lucru vom continua și în anul viitor”, a precizat Claudia Griech, director general adjunct E.ON România, responsabil vânzări și marketing clienți rezidențiali.
În 2016, E.ON a lansat produse noi pentru clienții business, cum ar fi soluții de iluminat inteligent și soluții de compensare a energiei reactive, lucru care duce la scăderea facturilor de electricitate, iar pentru clienții casnici, în contextul liberalizării pieței de energie electrică, au fost introduse produse noi pe piață, și anume produse de asistență pentru acasă, produse de tip asigurare.
De asemenea a fost lansat, în această vară, pachetul E.ON Life, un pachet de servicii pornind de la înlocuirea centralei termice tradiționale cu una în condensație, o tehnologie nouă, care generează economie de energie, produs care poate fi achiziționat în rate, pe 3, 5 sau 7 ani și cu serviciile conexe aferente asigurate. Proiectul a fost implementat la Sibiu, Cluj-Napoca și Iași, iar din ianuarie 2017 va fi extins în Tîrgu Mureș și Bacău.
E.ON testează tot din acest an o soluție de smart-home, denumită E.ON Easy Life.

 

Investiții de milioane

 

Teona Oltean, director general adjunct E.ON Distribuție România, a anunțat că este ultima conferință în care va fi utilizată denumirea E.ON Distribuție, deoarece, de la anul, compania va purta denumirea de Delgaz Grid, potrivit cerinței Uniunii Europene ca distribuitorul și furnizorul să aibă denumiri diferite.
Până atunci însă a fost un an în care compania a continuat să investească.
“A fost un an în care am continuat programul ambițios de investiții. Dacă ne referim la nivelul județului Mureș, acestea s-au concretizat în investiții legate de siguranța și securitatea în exploatarea rețelelor de distribuție, vorbim de 8,6 milioane de lei care au fost investite în județul Mureș pentru înlocuirea sau modernizarea a 107 km de conducte și branșamente. În 2017 vom continua cu aceeași abordare, avem un program estimat de aproximativ 13 milioane de lei și vorbim despre proiecte de înlocuire a 102 km de conducte și branșamente”, a precizat Teona Oltean.
Au avut loc astfel modernizări și înlocuiri de conducte și branșamente în Tîrgu Mureș, Deleni, Sovata, Sălcud, Cristești, Petrilaca, Șoimuș, Suplac, Filpișu Mic, Pusta, Șincai, Tușinu și Iernut.
În final ar fi de menționat că, în acest an, parteneriatul cu Inspectoratul General pentru Situații de Urgență a mai consemnat o nouă campanie „Mai bine previi decât să nu fii” care a pledat pentru montarea de detectoare de gaz și fum în vederea prevenirii incidentelor grave.
Ligia VORO

Amalia VASILESCU

Share

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Regurile de preluare a articolelor

Acest articol este proprietatea Cotidianului Zi de Zi și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

De asemenea, verificati

Programul și regulile de acces la concertul Metallica de pe Arena Națională

Se apropie unul dintre cele mai așteptate concerte ale anului în România. Pe 14 august, …

Share
Share