Home / Sanatate / Peste 25 de posturi vacante la Spitalul de Urgență Târgu-Mureș

Peste 25 de posturi vacante la Spitalul de Urgență Târgu-Mureș

Distribuie

Anul 2017 aduce vești bune pentru mureșenii care se află în căutarea unui loc de muncă. Spitalul Clinic Județean de Urgență (SCJU) Târgu-Mureș a anunțat pe site-ul propriu, organizarea, în perioada 3-16 ianuarie, a concursului pentru ocuparea a 27 de posturi vacante în sectorul TESA, după cum urmează: un post referent de specialitate, două posturi de inginer, 16 posturi de portar, două posturi de lăcătuș, un post de fochist, un post de lăcătuș, un post de muncitor necalificat, două posturi de șef birou și un post de șef serviciu.

Potrivit site-ului spitalului, se caută un referent de specialitate la Biroul Administrativ, doi ingineri la Serviciul tehnic, 16 portari la Compartimentul pază pompieri, doi lăcătuși la Formația I și un lăcătuș la Formația IV, un fochist la Formația I, un muncitor necalificat la Întreținere spații spital, șef de birou la Biroul achiziții publice și contractare, șef de birou la Biroul evaluare statistică medicală și un post șef serviciu la Serviciul evaluare statistică medicală și DRG.
Condițiile specifice de participare la concurs sunt următoarele: referent de specialitate: diplomă de licență în studii economice și șase luni vechime în specialitate; inginer gradul I: diplomă de licență, trei ani și șase luni vechime în specialitate; inginer gradul IA: diplomă de licență, șase ani și șase luni vechime în specialitate; portar: școală generală și atestat de agent pază/securitate; lăcătuș mecanic: diplomă sau certificat de calificare în meseria de lăcătuș mecanic; fochist: diplomă sau certificat de calificare în meseria de fochist; muncitor necalificat: școală generală; șef Birou achiziții publice și contractare grad II: diplomă de licență în științe economice, minimum cinci ani vechime în specialitate și curs achiziții publice recunoscut de ANAP; șef Birou evaluare statistică medicală grad II: diplomă de licență ca medic, specialitatea sănătate publică și management; șef Serviciu evaluare statistică medicală și DRG grad II: diplomă de licență ca medic, specialitatea sănătate publică și management și cinci ani vechime în specialitate.

Ultima zi de depunere a dosarelor de concurs este 16 ianuarie. În data de 17 ianuarie va avea loc selecția dosarelor, iar în data de 18 ianuarie, la ora 9.00, va avea loc testarea psihologică. Proba scrisă pentru posturile de referent, inginer, șef birou și șef serviciu se va desfășura în data de 25 ianuarie, la ora 11.00. Interviul va avea loc în data de 27 ianuarie, la ora 9.00. Rezultatele finale ale concursului se vor afișa în data de 31 ianuarie, la ora 15.00.
Informații suplimentare despre concurs de pot obține atât de pe site-ul spitalului, cât și apelând la numărul de telefon: 0265-212.111, interior 462. Persoana de contact este Ana Maria Filip, secretarul comisiei de concurs.


Citește și despre proiectul „Cu ochii larg deschişi”:

 

Cinci docufiction despre căderea și ridicare din abuzul de droguri

 

Sticker/Cine sunt eu? – o parabolă a pierderii identității din cauza drogurilor

 

”Dealerul morții”, evadare din ”infernul drogurilor”

 

Clean-up. Curajul Mădălinei

 

Povestea lui Mircea

 

Povestea Melaniei, nevoia de iubire şi atenţie satisfăcută cu droguri

   

De asemenea, verificati

Carduri sociale de alimente și mese calde. Cum pot fi obținute și care sunt categoriile de beneficiari?

Distribuie Persoanele defavorizate din Municipiul Târgu Mureș care beneficiază de tichete sociale electronice pentru alimente …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Regulile de preluare a articolelor

Acest articol este proprietatea Cotidianului Zi de Zi și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 120 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.