Peste 25.000 de documente, înregistrate în 2016 la Consiliul Judeţean Mureş Administratie
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 130 Vizualizări

Peste 25.000 de documente, înregistrate în 2016 la Consiliul Judeţean Mureş

Din numărul total de 25.073 documente înregistrate în Registratura generală a Consiliului Judeţean Mureş, 2.689 acte (10,72%) au fost gestionate de funcţionarii din cadrul Serviciului Resurse Umane, se arată în raportul de activitate pe anul 2016 al instituţiei. „Cât priveşte conţinutul corespondenţei curente aceasta vizează, în principal, solicitări ale instituţiilor publice subordonate cu privire la modul de punere în aplicare a dispoziţiilor legale specifice, avize pentru organizarea concursurilor, participarea în comisiile de concurs, modul de stabilirea a drepturilor salariale, sesizări sau reclamaţii etc.”, se menţionează în document, disponibil pe site-ul Consiliului Judeţean Mureş, www.cjmures.ro.

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE