Administratie
- redactia
- 0 comentarii
- 130 Vizualizări
Peste 25.000 de documente, înregistrate în 2016 la Consiliul Judeţean Mureş
2 februarie 2017Din numărul total de 25.073 documente înregistrate în Registratura generală a Consiliului Judeţean Mureş, 2.689 acte (10,72%) au fost gestionate de funcţionarii din cadrul Serviciului Resurse Umane, se arată în raportul de activitate pe anul 2016 al instituţiei. „Cât priveşte conţinutul corespondenţei curente aceasta vizează, în principal, solicitări ale instituţiilor publice subordonate cu privire la modul de punere în aplicare a dispoziţiilor legale specifice, avize pentru organizarea concursurilor, participarea în comisiile de concurs, modul de stabilirea a drepturilor salariale, sesizări sau reclamaţii etc.”, se menţionează în document, disponibil pe site-ul Consiliului Judeţean Mureş, www.cjmures.ro.
- Etichete:
- cj mures
Recomandari
Recent
Popular
Etichete
|
|
Lasă un comentariu