Hyundai surprinde la început de an cu noul i30, în exclusivitate la Mondo Trade Business
  • I.T
  • 0 comentarii
  • 357 Vizualizări

Hyundai surprinde la început de an cu noul i30, în exclusivitate la Mondo Trade

După ce a fost prezentat oficial la Salonul Auto de la Paris, noul i30, ajuns la cea de-a treia generație, este adus la Târgu-Mureș de către Mondo Trade.

Dezvoltat în centrul tehnic Hyundai din Germania, noul i30 beneficiază de un spațiu mai mare: o lungime de 4340 mm (+40 mm), o lățime de 1795 mm (+15 mm), o înălțime de 1455 mm (-15 mm) și un ampatament de 2650 mm. Asta înseamnă că este mai lung și mai lat decât generația a doua, garantând astfel spatiu suficient pentru cinci pasageri.

Șasiul noului model este construit din oțel ultra-rezistent în proporție de peste 50%, care, alături de folosirea materialelor ușoare, se traduce printr-o rigiditate torsională mai mare, o greutate redusă cu 28 de kilograme și un consum de combustibil redus.

În privința designului, echipa condusă de Peter Schreyer, omul din spatele legendarului Audi TT, a schimbat total înfățișarea noii generații: „linii precise și puternice, suprafețe pline de rafinament și o caroserie sculpturală”, capabile să creeze o apariție atemporală și plină de încredere. Partea frontală se evidențiază printr-o nouă grilă a radiatorului delimitată prin margini cromate, lumini de zi LED și faruri alungite asemănătoare cu cele de pe i40. Partea din spate este dominată de blocurile optice foarte asemănătoare cu cele de pe modelele i20 și Tucson.

112

Trei motorizări pe benzină, trei Diesel-uri

Sub capota noului model regăsim clasicul motor aspirat – 1.4 MPI (100 CP, 134 Nm cuplu maxim), noul motor Turbo de doar un litru – 1.0 T-GDI (120 CP, 171 Nm cuplu maxim) și cel mai puternic propulsor – 1.4 T-GDI (140 CP, 242 Nm cuplu maxim). Pentru fanii motorizărilor Diesel avem un propulsor de 1.6 CRDI ce vine în trei versiuni de putere: 95 CP, 280 Nm cuplu maxim; 110 CP, 280 Nm cuplu maxim și 136 CP, 280 sau 300 Nm cuplu maxim dacă motorul este cuplat la o cutie automată 7DCT. Pe versiunea standard a noului i30 vom găsi o cutie manuală în șase trepte, în timp ce pentru variantele de motorizare 1.4 T-GDI si 1.6 CRDi de 110 si 136 CP este disponibilă și cutia automată cu dublu-ambreiaj 7DCT.

113

Sistem multimedia de 5 inch standard

La interior notăm un sistem multimedia tactil de 5 inch, oferit în versiunea standard, iar pentru versiunile superioare este disponibil un sistem multimedia tactil, de 8 inch. Noul i30 este compatibil cu sistemele Apple CarPlay și Android Auto și poate fi echipat cu sistem de navigație TOM TOM, cameră de marșarier, conexiune Bluetooth și încărcare wireless a telefoanelor compatibile.

Dotări de siguranță din clasa premium

Noul i30 oferă standard sau opțional cele mai noi sisteme de siguranță precum: sistemul autonom de frânare la detectarea pietonilor (AEB), pilotul automat inteligent (SCC), sistemul de asistență la menținerea benzii de rulare (LKAS), cât și sistemul de monitorizare a unghiului mort (BSD).

Ionuț ȚÎRDEA

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE