Lucian Goga a prezentat raportul pe 2016 al activității Instituției Prefectului Județului Mureș Administratie
  • vali.covaciu
  • 1 comentarii
  • 476 Vizualizări

Lucian Goga a prezentat raportul pe 2016 al activității Instituției Prefectului Județului Mureș

Prefectul Județului Mureș, Lucian Goga, a prezentat raportul activității instituției pe care o conduce pentru anul 2016 în cadrul ședinței Colegiului Prefectural din data de 22 februarie. În cadrul ședinței, care a început după ora 10.00 în Sala de ședințe a Palatului Administrativ, au mai fost prezentate activitatea de distribuiere a biletelor de tratament balnear la nivelul Casei Județene de Pensii Mureș de Neagoe Eugenia, director executiv al instituției, iar Matei Ioan, directorul executiv al Direcției Județene de Statistică Mureș, a prezentat o informare privind starea generală economico-socială a județului Mureș în anul 2016.
Pentru că în anul 2016 au avut loc atât alegeri locale cât și parlamentare, organizarea alegerilor pentru autorităţile administraţiei publice locale din luna iunie 2016 şi a alegerilor pentru Senat şi Camera Deputaţilor din luna decembrie 2016 a fost una dintre cele mai importante activități ale Instituției Prefectului, reflectată și în bugetul alocat. Din bugetul total de 13,7 milioane de lei, „8,5 milioane de lei s-au utilizat pentru organizarea alegerilor”, se precizează în raport.

Gestionarea situaţiilor de urgenţă

În anul 2016 s-au înregistrat situaţii de urgenţă în 30 de unităţi administrativ-teritoriale, ca urmare a ploilor torenţiale, a scurgerilor de pe versanţi şi a revărsărilor de ape. Evaluarea pagubelor de către comisiile constituite prin ordine ale prefectului a dus la eleborarea a 3 Hotărâri de Guvern pentru alocarea de fonduri pentru refacerea infrastructurii localităților afectate. „Au fost alocate 5,6 milioane de lei pentru refacerea obiectivelor afectate de inundaţii aparţinând Consiliului Judeţean Mureş şi unui număr de 16 primării din judeţ – Târnăveni, Sângeorgiu de Pădure, Sovata, Iernut, Măgherani, Mica, Deda, Brâncoveneşti, Aluniş, Vătava, Gurghiu, Ogra, Cuci, Adămuş, Bahnea, Sighişoara”, se precizează în raportul prefectului.

Controlul legalității

„În anul 2016, la Instituţia Prefectului – Judeţul Mureş au fost înregistrate 18.188 de documente, din care 1.836 au fost petiţii. Au fost apostilate 1.565 de acte admistrative. S-au emis 439 de ordine ale prefectului. Un număr de 995 cetăţeni au fost primiţi în audienţă, din care 192 la conducerea instituţiei. (..) Ca rezultat al exercitării controlului de legalitate au fost formulate notificări pentru 325 de acte administrative, din care 276 au fost revocate, modificate sau completate, pentru 29 au fost formulate acțiuni în contencios administrativ şi 20 de acte notificate se află în lucru”, se mai arată în raport.

Concluziile prefectului

„Instituţia Prefectului – Judeţul Mureş s-a preocupat şi în anul 2016 să asigure un climat de încredere, în ceea ce priveşte activitatea proprie, a serviciilor publice din subordine şi a celor deconcentrate.
Pentru anul 2017, la nivelul instituţiei se va urmări realizarea atribuţiilor stabilite prin actele normative în vigoare; prevenirea și gestionarea situațiilor de urgență; îmbunătăţirea activităţii de îndrumare şi control a autorităţilor publice locale şi instituţiilor publice deconcentrate din judeţul Mureş; asigurarea unui serviciu public de calitate; colaborarea cu toate instituţiile care funcţionează pe raza judeţului Mureş; prevenirea şi combaterea faptelor de corupţie în rândul personalului şi nu în ultimul rând perfecţionarea profesională a personalului.”, a precizat Lucian Goga.

______

RAPORTUL
PRIVIND ACTIVITATEA DESFĂŞURATĂ DE
INSTITUŢIA PREFECTULUI – JUDEŢUL MUREŞ
ÎN ANUL 2016

SINTEZA

În anul 2016, Instituţia Prefectului – Judeţul Mureş, prin compartimentele de specialitate, şi-a desfăşurat activitatea în conformitate cu atribuţiile stabilite în Legea nr. 340/2004 privind prefectul și instituţia prefectului.
Funcţia de prefect al judeţului Mureş a fost exercitată de domnul dr. Lucian Goga, în baza HG 1.119/ 2014, iar funcţia de subprefect a fost ocupată de domnul Nagy Zsigmond, în baza HG nr. 624/ 2014.

Echipa instituţiei a fost compusă din 86 de salariați, din care:
 44 la Instituţia Prefectului – Judeţul Mureş,
 42 aparţinând celor două servicii publice comunitare:
-Serviciul public comunitar regim permise de conducere și înmatricularea vehiculelor – 24
-Serviciul public comunitar eliberarea și evidența paşapoartelor simple – 18.

Prin intermediul Cancelariei Prefectului au fost programate şi organizate activităţile prefectului, din care pot fi menţionate următoarele:
 întâlniri cu delegaţii oficiale şi ambasadori de state: Japonia, Elveţia şi Germania;
 decernarea distincţiei „Fibula de la Suseni” unui număr de 3 personalităţi ale judeţului cu cu ocazia Zilei Naţionale a României, urmată de ceremonial militar şi religios şi parada portului popular;
 comemorarea Revoluţiei din 1989 (21 decembrie 2016), înfiinţarea Centrului Regional de Comunicare şi Cercetare Tîrgu Mureş 1989 (20 octombrie 2016);
 Ziua Holocaustului (10 octombrie 2016);
 vizite la veterani de război (15 februarie 2016, 24 martie 2016, 2 septembrie 2016 şi 5 septembrie 2016);
 marcarea a 70 de ani de la eliberarea Tîrgu Mureşului (28 septembrie 2016), depuneri de coroane la Monumentul Eroilor de la Oarba de Mureş (9 iunie, 15 august 2016);
 inaugurarea unui nou centru SMURD, la Sovata (26 octombrie 2016);
 exerciţiu NATO (6 iulie 2016), exerciţiu ISU la combinatul Azomureş (28 aprilie 2016);
 instruiri şi campanii de informare legate de alegerile locale şi parlamentare (18 şi 30 mai 2016, 23 noiembrie 2016);
 constituiri de consilii locale şi constituirea Consiliului Judeţean Mureş, învestiri de primari la Tîrgu Mureş, Sighişoara, Reghin, Târnăveni, Iernut, Luduş, Sărmaşu, Sîngeorgiu de Pădure, Sovata, Ungheni, Albeşti, Cheţani, Şăulia, Zau de Cîmpie (sfârşitul lunii iunie 2016);
 finalizarea unor investiţii importante ale Romgaz la Sărmăşel (20 iulie 2016) şi ale Azomureş (20 septembrie 2016);
 Bursa de Afaceri Româno-Germană (13 aprilie 2016), întâlnire cu reprezentanţi ai conducerii Consiliului Concurenţei (14 aprilie 2016), caravana Agenţiei de Dezvoltare Regională VII Centru (15 iunie 2016), instruirea primarilor cu participarea Agenţiei pentru Finanţarea Investiţiilor Rurale (16 septembrie 2016), întâlnire cu delegaţia European Transport Federation (1 iunie 2016);
 Ziua Limbii Romani (16 iunie 2016);
 întâlnire cu reprezentanţii Agenţiei Naţionale pentru Romi (11 octombrie 2016) şi cu grupul de lucru implicat în Programul “Hădăreni” (16 iunie 2016);
 şedinţe: Programul “START: Fiecare copil în grădiniţă” (2 februarie 2016) cu Asociaţia OvidiuRo (25 noiembrie 2016);
 vizită la proiecte: pentru copiii romi la Deaj – Mica (9 iunie 2016), pentru învăţarea limbii romani (12 iunie 2016), la Fundaţia Buckner (14 septembrie 2016);
 conferinţa de deschidere şi Festivalul Intercultural “Proetnica” de la Sighişoara (11, 18-21 august 2016);
 conferinţa de deschidere a Olimpiadei naţionale de matematică, la Tîrgu Mureş şi Sovata (19 aprilie 2016);
 Gala Laureaţilor Artiştilor Amatori din MAI (13 octombrie 2016);
 zile ale unor localităţi şi festivaluri – ex: Festivalul Văii Mureşului de la Răstoliţa (30 iulie 2016), Festivalul Văii Gurghiului (27 august 2016), Târgul de la Sânpetru (15 iulie 2016), Târgul Peştelui de la Zau de Câmpie (7 august 2016), Târgul fetelor de la Hodac (30 iulie 2016), Fiii satului Şăulia (28 august 2016), Festivalul Mărului de la Batoş (9 octombrie 2016);
 primirea colindătorilor la Instituţia Prefectului – Judeţul Mureş (19, 21 decembrie 2016);
 acţiuni civice precum cea de împădurire organizată în 31 martie 2016, în cadrul programului “Plantăm pentru viitorul planetei”.
Alte acţiuni:
 intervenţii pentru gestionarea situaţiilor de urgenţă ca urmare a căderii unei stânci de pe versant în localitatea Neagra (23 februarie 2016) şi a celor determinate de fenomenele meteorologice produse în localităţile Cuci şi Dătăşeni (20 iunie 2016);
 inspecţie la Sângeorgiu de Mureş, legată de problema traficului în zonă, după reabilitarea tronsonului de drum naţional (17 mai 2016).

Imaginea instituţiei s-a reflectat în:
 48 de comunicate şi informări de presă, transmise reprezentanţilor mass-media şi postate pe site-ul propriu, în măsura posibilului, însoţite de galerii foto;
 538 de articole în presa scrisă;
 202 apariţii în presa audio-video.

Prin intermediul corpului de control, s-au efectuat 7 acţiuni de control complexe şi alte 7 acţiuni punctuale, vizând activitatea unor primari, respectarea legislaţiei în domeniul construcţiilor, modul de eliberare a titlurilor de proprietate şi punerea în posesie, aspecte legate de incompatibilităţi. În urma verificărilor au fost întocmite un număr de 34 de rapoarte şi note de constatare. În 3 cazuri a fost sesizată Agenţia Naţională de Integritate pentru verificarea unor posibile situaţii de incompatibilitate sau conflict de interese.

Compartimentul audit intern a realizat 5 misiuni de audit în urma cărora s-au formulat propuneri concrete pentru îmbunătăţirea activităţii instituţiei.

Pe linia dezvoltării economice şi a monitorizării serviciilor publice deconcentrate s-au organizat întâlniri şi acţiuni în colaborare cu instituţii publice, printre care pot fi amintite următoarele:
 pregătirea în domeniul situaţiilor de urgenţă;
 stabilirea despăgubirilor în cazul bolilor la animale;
 derularea acţiunilor de control dispuse prin ordin al prefectului;
 menţinerea climatului de ordine şi linişte publică;
 punerea în legalitate a mişcărilor de animale vii şi a locurilor de comercializare;
 stoparea tăierilor ilegale şi a furtului de material lemnos;
 siguranţa traficului rutier pe raza comunei Sîngeorgiu de Mureş;
 realizarea proiectelor CNADNR pe raza judeţului Mureş, respectiv varianta de ocolire a municipiului Tîrgu Mureş şi Autostrada Braşov-Tîrgu Mureş, Cluj, Oradea;
 menţinerea siguranţei în unităţile de învăţământ;
 respectarea legislaţiei în domeniul recreativ sportiv şi altele.
Pentru a preîntâmpina semnalarea unor disfuncţionalităţi în activitatea instituţiilor publice au fost realizate demersuri la instituţii centrale pentru rezolvarea problemelor punctuale semnalate şi au fost efectuate 6 vizite la sediul acestora cu participarea conducerii Instituţiei Prefectului-Judeţul Mureş.

De asemenea, au fost organizate acțiuni de verificare în cadrul comisiilor mixte constituite prin ordine ale prefectului, având ca tematică :
 salubrizarea cursurilor de apă – 102 controale;
 verificarea siguranţei alimentare, respectarea normelor de igienă şi sănătate publică – 336 de controale cu ocazia sărbătorilor pascale şi 357 cu ocazia sărbătorilor de iarnă;
 evaluarea situaţiilor de urgenţă produse pe raza a 30 de unităţi administrativ-teritoriale;
 asigurarea unei alimentaţii sănătoase în unităţile de învăţământ preuniversitar – 88 de acţiuni de control;
 verificarea unităţilor de alimentaţie publică care funcţionează în mediul rural din judeţul Mureş – 184 de controale;
 verificarea activităţilor de extracţie balast, sortare – spălare şi evacuare ape uzate pe râul Mureş;
 legalitatea transporturilor de animale vii;
 derularea Programului Operaţional Ajutorarea Persoanelor Defavorizate în carul căruia au fost livrate pachete alimentare – 16 controale şi altele.
Pentru deficienţele constatate s-au aplicat 213 sancţiuni contravenţionale în valoare de 278 de mii lei, 87 de avertismente, 2 măsuri de suspendare temporară activitate, precum şi măsuri de conformare la dispoziţiile legale.
Pe baza datelor şi a informaţiilor furnizate de instituţiile membre în Colegiul Prefectural s-au elaborat :
 Raportul privind starea generală economico-socială a judeţului Mureş în anul 2015;
 Planul de acţiuni pe anul 2016 pentru realizarea în judeţ a obiectivelor cuprinse în Programul de Guvernare;
 Planul judeţean de acţiuni pentru promovarea accesării fondurilor europene şi intensificarea relaţiilor externe;
 Situaţia proiectelor finanţate din fonduri externe şi din fonduri guvernamentale şi alte lucrări.

Pe lângă cele de mai sus, s-a urmărit implementarea programelor guvernamentale:
 Programul Operaţional Ajutorarea Persoanelor Defavorizate POAD în cadrul căruia la nivelul judeţului au fost livrate un număr de 251.750 de pachete alimentare de care au beneficiat 118.962 de persoane.
 Programul naţional de dezvoltare locală PNDL;
 Programul lapte –corn prin care s-au livrat produse lactate şi de panificaţie pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi privat, precum şi pentru copiii preşcolari din grădiniţele de stat şi private cu program normal de 4 ore pentru 61.006 beneficiari.

În anul 2016, s-a colaborat cu autorităţile administraţiei publice locale şi judeţene pentru punerea în aplicare a dispoziţiilor legale în vigoare, pentru elaborarea unor sinteze sau situaţii referitoare la aplicarea actelor normative, pentru susţinerea unor solicitări locale. Totodată, au fost verificate actele normative pentru identificarea şi eliminarea obstacolelor în calea liberei circulaţii a serviciilor, a persoanelor, a mărfurilor şi a capitalurilor precum şi a libertăţii de stabilire.

Referitor la monitorizarea dezvoltării regionale şi cooperării internaţionale, au fost analizate periodic rezultatele obţinute la nivelul judeţului Mureş în procesul de absorbţie a fondurilor europene, s-au realizat activităţi de consiliere şi informare pe teme europene, s-au informat autorităţile locale cu privire la depunerea dosarelor de finanţare, a fost realizat centralizatorul investiţiilor străine, s-a participat la conferinţe şi întâlniri. În perioada analizată au fost semnate 4 acorduri de parteneriat cu organizaţii nonguvernamentale din judeţ, având ca scop principal creşterea capacităţii de accesare a fondurilor europene şi desfăşurarea unor activităţi comune.

În ceea ce priveşte gestionarea situaţiilor de urgenţă, au fost organizate 15 şedinţe ale Comitetului Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă Mureş în cadrul cărora au fost adoptate 9 hotărâri şi au fost stabilite măsuri pentru:
 menţinerea viabilităţii drumurilor judeţene și naționale în sezonul rece;
 evaluarea pagubelor produse în județul Mureș de fenomenele meteorologice periculoase;
 organizarea exerciţiilor de simulare a unor situaţii de urgenţă;
 evitarea producerii situaţiilor de urgenţă generate de arderea miriştilor;
 verificarea riscului de cădere a unor blocuri de stâncă de pe versanţi pe sectorul de drum naţional Reghin-Topliţa;
 gestionarea situaţiei de urgenţă produsă pe DN 15-E 578 ca urmare a căderii unei stânci de pe versant în zona localităţilor Neagra – Stînceni;
 monitorizarea contractelor de deszăpezire încheiate la nivelul judeţului Mureş pentru drumurile naţionale, judeţene şi comunale, etc.
De menţionat că în anul 2016 s-au înregistrat situaţii de urgenţă în 30 de unităţi administrativ-teritoriale, ca urmare a ploilor torenţiale, a scurgerilor de pe versanţi şi a revărsărilor de ape.
O activitate deosebită care a presupus un volum mare de muncă a constat în organizarea activităţii de evaluare a pagubelor produse pe raza localităţilor de către comisiile constituite prin 6 ordine ale prefectului, având ca finalitate elaborarea unui număr de 3 proiecte de Hotărâri de Guvern pentru alocarea fondurilor necesare refacerii infrastructurii localităţilor.
Ca rezultat al demersurilor realizate, prin Hotărârile de Guvern nr. 752/2016 şi 975/2016 au fost alocate 5,6 milioane de lei pentru refacerea obiectivelor afectate de inundaţii aparţinând Consiliului Judeţean Mureş şi unui număr de 16 primării din judeţ – Târnăveni, Sângeorgiu de Pădure, Sovata, Iernut, Măgherani, Mica, Deda, Brâncoveneşti, Aluniş, Vătava, Gurghiu, Ogra, Cuci, Adămuş, Bahnea, Sighişoara.
Cu sprijinul Agenţiei Judeţene pentru Plăţi şi Inspecţie Socială Mureş, un număr de 48 de familii aflate în situaţii deosebite ca urmare a calamităţilor naturale au primit ajutoare de urgență pentru reparaţia locuinţelor, totalizând 243,5 mii de lei.

Pe lângă cele de mai sus, a fost asigurată funcţionarea comisiilor şi comitetelor cu activitate permanentă sau periodică, respectiv:
 Colegiul Prefectural;
 Comitetul Consultativ de Dialog Civic pentru Problemele Persoanelor Vârstnice;
 Comisia de Dialog Social;
 Centrul local de combatere a bolilor;
 Grupul Judeţean de Modernizare a Administraţiei Publice;
 Comisia mixtă de rechiziții;
 Comisia judeţeană pentru incluziune socială;
 Comitetul Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă;
 Comisia județeană de atribuire sau schimbare denumiri şi altele.

În anul 2016, la Instituţia Prefectului – Judeţul Mureş au fost înregistrate 18.188 de documente, din care 1.836 au fost petiţii. Au fost apostilate 1.565 de acte admistrative. S-au emis 439 de ordine ale prefectului. Un număr de 995 cetăţeni au fost primiţi în audienţă, din care 192 la conducerea instituţiei.

În ceeea ce priveşte verificarea legalităţii, au fost analizate un număr de 58.433 de acte administrative emise de autoritățile administraţiei publice locale, din care 50.418 au fost dispoziții și 8.015 hotărâri.
Ca rezultat al exercitării controlului de legalitate au fost formulate notificări pentru 325 de acte administrative, din care 276 au fost revocate, modificate sau completate, pentru 29 au fost formulate acțiuni în contencios administrativ şi 20 de acte notificate se află în lucru.
În perioada menționată au fost instrumentate 419 de dosare aflate pe rolul instanțelor de judecată, din care:
 305 dosare de fond funciar;
 72 de dosare de contencios administrativ;
 36 de dosare în care calitatea de parte a revenit Serviciului Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Înmatricularea Vehiculelor Mureș;
 6 dosare având alt obiect.
Din cele 419 dosare instrumentate, un număr de 183 au fost înregistrate pe rolul instanțelor de judecată în cursul anului 2016, celelalte 236 fiind înregistrate în anii anteriori. Pentru 121 de dosare instrumentate au fost pronunțate hotărâri judecătorești rămase definitive sau definitive și irevocabile.
Comisia județeană pentru stabilirea dreptului de proprietate privată asupra terenurilor s-a întrunit în 12 şedinţe, a adoptat 90 de hotărâri în urma analizării a 246 de propuneri.
În perioada de referinţă s-au eliberat 380 de titluri de proprietate.
În anul 2015 au fost declanșate un număr de 35 cereri de revizuire a unor hotărâri definitive și irevocabile care au avut ca obiect reconstituirea unor suprafețe mari de pădure, din care în anul 2016 au finalizate 25, alte 4 au fost suspendate, pe rol rămânând 6. Din cele 35 de revizuiri promovate, în 2 situaţii instanțele de judecată au admis în principiu cererile și au dispus rejudecarea cauzelor.

La nivelul Serviciului Public Comunitar pentru Eliberarea şi Evidenţa Paşapoartelor Simple au fost înregistrate şi prelucrate 20.169 de cereri pentru paşapoarte electronice şi temporare.
Paşapoarte declarate, în perioada analizată, au fost după cum urmează:
 pierdute – 851
 furate – 6
 deteriorate – 10
 anulate – 8385.
Pe parcursul anului 2016 au fost emise 7.021 de paşapoarte temporare în regim de urgenţă cu termen de emitere de până la două ore, iar pentru cele electronice eliberate în regim normal s-a respectat termenul legal de 14 zile şi au fost emise un număr de 12.859 de paşapoarte.
Au fost înmânate titularilor la ghişeu un număr de 17.783 de paşapoarte, iar 468 au fost livrate prin curier.
În perioada de referinţă au fost preluate 1.478 de cereri în municipiile Sighişoara, Târnăveni şi Reghin în baza protocoalelor încheiate cu autorităţile administraţiei publice.

Prin intermediul Serviciului Public Comunitar Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor, în anul 2016 au fost emise 26.817 certificate de înmatriculare, 31.533 de autorizaţii provizorii, 6 certificate de probe, s-au efectuat 15.277 de radieri.
S-au organizat 253 de examene pentru obţinerea permisului de conducere, la proba teoretică s-au prezentat 17.544 de candidaţi, din care au promovat 52,75 %, iar la proba practică au fost examinaţi 14.546 de candidaţi, din care au promovat 57,14 %.
În perioada analizată, au fost emise 19.277 de permise de conducere, din care 91 au fost preschimbate din modelul vechi şi alte 417 au fost preschimbări ale unor permise străine.
Activitatea Serviciului a fost îngreunată după intrarea în vigoare Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 41/2016 privind stabilirea unor măsuri de simplificare la nivelul administraţiei publice centrale şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, ca urmare a încasarii la ghişeu a taxei pentru permis de conducere, certificat de înmatriculare, certificat provizoriu şi certificat de probe, măsură care a dus la prelungirea timpului de lucru şi efectuarea de ore suplimentare.

În ceea ce priveşte gestionarea resurselor financiare, în anul 2016, Instituţia Prefectului-Judeţul Mureş a avut alocat un buget total de 13,7 milioane de lei, faţă de 4,9 milioane de lei în anul 2015.
Din total, circa 8,5 milioane de lei s-au utilizat pentru organizarea alegerilor pentru autorităţile administraţiei publice locale din luna iunie 2016 şi a alegerilor pentru Senat şi Camera Deputaţilor din luna decembrie 2016, fiind realizate plăţi pentru 13.569 de persoane – membri ai birourilor electorale ale secţiilor de votare, informaticieni, operatori, statisticieni, personal tehnic auxiliar şi deconturi pentru 885 de ordine de deplasare.
Pentru cheltuieli de judecată şi cheltuieli de executare ce au revenit în sarcina Comisiei Judeţene pentru stabilirea dreptului de proprietate privată asupra terenurilor s-au plătit 141,5 mii de lei.
În perioada analizată, Instituţiei Prefectului – Judeţul Mureş i-a fost alocat un autoturism Dacia Duster şi au fost achiziţionate 3 staţii de lucru, 4 imprimante şi 5 monitoare.

CONCLUZII

Instituţia Prefectului – Judeţul Mureş s-a preocupat şi în anul 2016 să asigure un climat de încredere, în ceea ce priveşte activitatea proprie, a serviciilor publice din subordine şi a celor deconcentrate.

Pentru anul 2017, la nivelul instituţiei se va urmări realizarea atribuţiilor stabilite prin actele normative în vigoare; prevenirea și gestionarea situațiilor de urgență; îmbunătăţirea activităţii de îndrumare şi control a autorităţilor publice locale şi instituţiilor publice deconcentrate din judeţul Mureş; asigurarea unui serviciu public de calitate; colaborarea cu toate instituţiile care funcţionează pe raza judeţului Mureş; prevenirea şi combaterea faptelor de corupţie în rândul personalului şi nu în ultimul rând perfecţionarea profesională a personalului.

Folosesc acest moment de bilanţ pentru a le mulţumi tuturor angajaţilor şi conducătorilor instituţiilor publice amintite, precum şi celor ce aparţin instituţiilor militarizate, pentru credibilitatea pe care am obţinut-o, prin muncă, în faţa cetăţenilor judeţului Mureş.

PREFECT,
dr. Lucian GOGA

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

  • Unul din cele mai slabe mandate.Comunicare în teritoriu 0(zero).Functionari ai Prefecturii superstresati.Nu din cauza problemelor ,ci a incompetentei.

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE