Anunț Curtea de Apel Știri
  • Publicitate
  • 0 comentarii
  • 297 Vizualizări

Anunț Curtea de Apel

Curtea de Apel Târgu Mureș demarează procedura de închiriere a unui sediu administrativ pentru desfășurarea activității proprii.

Documentația de atribuire a contractului de închiriere împreună cu caietul de sarcini sunt puse la dispoziția persoanelor interesate de către Departamentul economico financiar al Curții de Apel Târgu Mureș – camera 1 parter, între orele 9,00 -14,00, persoană de contact – ing. Adriana Dumbravă, telefon 0726 171 971, e-mail: adriana.dumbrava@just.ro.

Ofertele vor respecta cerințele din Caietul de sarcini

Criteriul de atribuire al contractului de închiriere este cea mai avantajoasă ofertă din punct de vedere economic.

Ofertele pot fi depuse până la data de 13 aprilie 2017, orele 11,00 la departamentul economico financiar al Curții de Apel Târgu Mureș – camera 1 parter.

Perioada de valabilitate a ofertelor: 90 zile

Contractul se încheie pe 3 ani cu posibilitatea de prelungire.

CERINȚE MINIMALE:
1. Imobilul să fie situat în Târgu Mureș, în zona centrală și să aibă acces auto;
2. Suprafața desfășurată a imobilului să fie de minim 2.000 mp, iar suprafața utilă să fie de minim 1.650 mp;
3. Imobilul să includă un spațiu de parcare de minim 200 mp cu acces la acest spațiu;
4. Imobilul să asigurare 2-3 căi de acces în clădire;
5. Imobilul să asigure spații care pot fi utilizate pentru:
– 3 – 4 săli de judecată, din care una în suprafaţă de minim 70 mp., iar celelalte în suprafaţă de minim 50 mp.;
– 3 arhive curente în suprafaţă de minim 30 mp. fiecare;
– 1 registratură în suprafaţă de minim 10 mp.;
– o sală pentru arhiva-depozit în suprafaţă de minim 30 mp.;
– 45 – 50 de birouri administrative în suprafaţă de minim 15 mp. şi maxim 30 mp. fiecare;
– 1 – 2 camere climatizate pentru servere.
6. Căile de evacuare din imobil trebuie să respecte cerințele normativelor pentru prevenirea și stingerea incendiilor și cele ale normativelor/normelor antiseismice;
7. Imobilul să fie într-o stare funcțională, finalizat și finisat la interior și exterior, care să asigure utilizarea pentru desfășurarea activității specifice unei instanțe de judecată;
8. Imobilul să fie dotat cu reţele de utilităţi (apă caldă şi rece, canalizare, curent electric, gaz), cu sistem de încălzire centralizată, cu minim 2 grupuri sanitare a câte 2 – 3 toalete fiecare;
9. Instalaţiile electrice să cuprindă instalaţii de iluminat, instalaţii de prize, instalaţii paratrăsnet şi priză pământ; puterea instalată să fie de minim 120 KW;
10. Imobilul să fie dotat cu reţea de telefonie fixă pentru minim 90 de posturi;
11. Imobilul să fie dotat cu reţea de calculatoare şi periferice LAN pentru minim 160 de prize, care să permită fiecărui utilizator accesul la sistemul informatic; fiecare încăpere cu destinaţia sală de judecată, arhivă şi birou să dispună de reţea electrică şi reţea de calculatoare;
12. Imobilul să nu prezinte risc seismic ridicat (clasa de risc seismic 1);
13. Spaţiile din imobil cu destinaţie săli de judecată, birouri, arhive să fie iluminate natural;
14. Imobilul să asigure spaţii de circulare, coridoare cu o suprafaţă de 500 – 600 mp.; lăţimea coridoarelor să asigure minim două fluxuri concomitent;
15. Imobilul să fie disponibil pentru a fi ocupat la data încheierii contractului de închiriere
16. Să se acorde o perioadă de grație de o lună, cu titlu gratuit, după semnarea contractului de închiriere, pentru mutare;
17. Să se acorde o perioadă de grație de o lună, cu titlu gratuit, la terminarea contractului de închiriere, pentru mutare.

CRITERII DE CALIFICARE ȘI SELECȚIE A OFERTANȚILOR:

Denumire document Pentru persoane juridice Pentru persoane fizice
Certificat de înregistrare la Registrul Comerțului X –
Aprobarea de închiriere a imobilului, dată de organele abilitate, după caz, adunarea generală a acționarilor, consiliul de administrație X –
Actul de proprietate asupra imobilului și dovada că acesta nu este grevat de ipotecă sau purtător de alte obligații X X
Extras de carte funciară pentru imobilul în cauză din care să rezulte dreptul ofertantului de închiriere a imobilului X X
Ampasamentul imobilului în Târgu Mureș-zona centrală X X
Suprafața utilă a imobilului – minimum 1650 mp X X
Dovada înregistrării imobilului în evidența organului fiscal teritorial X X
Dovada privind plata taxelor și impozitelor la data depunerii ofertelor X X
Declarație pe propria răspundere că imobilul nu este ocupat de alte persoane, firme sau materiale și poate fi ocupat imediat după semnarea contractului. X X
Dovadă de la instituția abilitată de lege din care să rezulte că imobilul nu este revendicat sau posibil de revendicat de către foști proprietari X X
Document emis de Serviciul de sistematizare și urbanism local, din care să rezulte faptul că amplasamentul nu este inclus în programul de sistematizare a zonei (Certificat de urbanism) X X
Expertiza tehnică întocmită de un expert atestat pentru construcție care să certifice starea actuală a construcției și clasa de risc seismic X X
Planurile de arhitectură pe nivele, secțiuni caracteristice și planșe cu fațadele pentru imobilul în cauză. X X
Autorizația de securitate la incendiu conform Hotărârii nr.571/2016 emisă de Guvernul României X X
Formularul 1-Scrisoare de înaintare X X
Formularul 2 – Împuternicire X X
Formularul 3 – Ofertă financiară persoane juridice X –
Formularul 4 – Ofertă financiară persoane fizice – X
Formularul 5 – Declarație privind eligibilitatea X X
Formularul 6 – Conformitate cu caietul de sarcini X X

Președinte, Director executiv, Consilier tehnic,
Florin DIMA Ion Blanariu ing. Adriana Dumbravă

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE