FOTO: Eldi coace pâine bună de 21 de ani Business
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 628 Vizualizări

FOTO: Eldi coace pâine bună de 21 de ani

Cu produse gustoase și naturale, rodul unei experiențe de 21 de ani, cu premii la concursuri gastronomice din domeniul panificației, cu cel de al 50-lea magazin propriu pregătit pentru deschidere în curând, Eldi se înscrie în rândul celor mai renumite branduri transilvănene din domeniul panificației și patiseriei.

Anul 1996 au adus pentru piața mureșeană de panificație primele pâini și produse de patiserie scoase din cuptoarele brutăriei Eldi. Au fost cu siguranță pe gustul mureșenilor, câtă vreme cererea a crescut în permanență, în anii următori, atât ca volum cât și ca sortimentație. A crescut implicit și numărul de angajați, iar necesitatea magazinelor proprii a venit firesc în pașii următori făcuți de companie. A fost nevoie evident și de spații mai mari de producție.

În oferta Eldi se regăsesc acum: diferite feluri de pâine albă, semialbă, neagră și din făină de secară, specialităţi de pâine cu cartofi, rustică, graham, integrală, cu ceapă sau cu semințe, produse de patiserie precum batoane, cornuri dulci, sărate, plăcinte, pogăci, foietaje cu diverse umpluturi, croissante, chifle cu seminţe, checuri, cornuleţe, cozonaci şi sărăţele precum și produse semipreparate congelate cum ar fi: găluște cu prune, caise, brânză, arahide și papanași.

Sandor Csongor, Director General al SC Eldi Brutăria SRL, a oferit câteva argumente referitoare la calitatea produselor: “Eldi este brutăria ardeleană cunoscută pentru produsele de panificație gustoase şi naturale, de calitate si pentru premiile obținute la concursuri, cum ar fi cel pentru pâinea cu fulgi de cartofi, care a câștigat pâinea anului în 2010 și, practic, de atunci a avut o creștere frumoasă de la an la an. Punem foarte mare accent pe calitate, deoarece pâinea este un produs pe care toată lumea îl consumă fie că vorbim de pâine albă, neagră sau specialități. Sortimentația este bogată şi, bineînțeles, suntem un producător cu sistemul de management al siguranței alimentelor, certificat în conformitate cu cerințele SR EN ISO 22000”.

În acest moment, Eldi livrează produse, zilnic, în județele Mureș, Cluj, Harghita, Sibiu, Alba și Bistrița Năsăud, prin magazine proprii, clienți tradiționali și HORECA, respectiv rețele internaționale (Kaufland, Auchan, Carrefour, Selgros, Penny, Profi).

O parte din produse, cum sunt sărățelele, bețișoarele (saleurile) și produsele congelate ajung în toată țara prin intermediul distribuitorilor.

Referitor la magazinele proprii Sandor Csongor, ne-a mai spus: “Anul trecut am început rebranduirea magazinelor la standarde europene, moderne și atrăgătoare.  Modernizarea va continua și în acest an. Ar mai fi de spus că la începutul lunii mai 2017 vom inaugura magazinul propriu cu numărul 50.”

“Calitatea produselor, reamenajarea magazinelor proprii, strategia de marketing, fidelizarea clienților ne permite dezvoltarea pieței de panificație și implicit creșterea vânzărilor. Pentru acest an ne-am propus o cifra de afacere de circa 10 milioane de euro”, a declarat Sandor Csongor, Director General SC Eldi Brutăria SRL.

A consemnat Florin Marcel SANDOR

Foto 2

Foto 3

Foto 4

 

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE