Business de succes iniţiat de târgumureşeanca Andreea David. Sugar Shop, magazinul care îmbracă femeile cu fericire Business
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 5600 Vizualizări

Business de succes iniţiat de târgumureşeanca Andreea David. Sugar Shop, magazinul care îmbracă femeile cu fericire

Născută în Târgu-Mureş în urmă cu 24 de ani, Andreea David a studiat la Liceul Teoretic „Bolyai Farkas”, după care şi-a continuat parcursul educaţional la Universitatea de Medicină şi Farmacie din municipiu. După doi ani de Medicină Generală, tânăra a renunţat pentru a-şi urma un vis mai vechi, respectiv de a demara propriul business în domeniul modei. Aşa s-a născut Sugar Shop, magazin online care funcţionează deja de trei ani şi care poate fi accesat la adresa www.sugarshop.ro. „În decursul celor trei ani de Sugar Shop, am învăţat mai multe despre tot ce înseamnă experienţe, gândire şi viaţă, decât în 20 de ani. Mereu am fost pasionată de afaceri şi haine”, mărturiseşte Andreea David, care a avut amabilitatea să ne acorde interviul următor, în care vorbeşte despre cum să îţi transformi în realitate visele în care crezi.

Reporter: De unde v-a venit ideea de Sugar Shop? Care este povestea înfiinţării magazinului?

Andreea David: Povestea magazinului începe în urmă cu trei ani, când într-o zi obişnuită de toamnă mi-a venit ideea unui design de tricou. Nu am stat mult pe gânduri şi l-am realizat, plus încă şase modele, pe care le-am fotografiat la mine în cameră şi s-au vândut toate în aproximativ două ore. Habar nu aveam că pornind de aici urma să înceapă cea mai frumoasă experienţă pentru mine, Sugar Shop.

Rep.: Cui se adresează şi în ce constă oferta Sugar Shop?

A.D.: Ne adresăm tuturor femeilor şi nu numai, care doresc să fie mereu la modă, adevăratele fashioniste care îşi integrează garderoba cu stilul lor personal. Femeilor puternice, încrezătoare în sine care mereu captează atenţia oriunde merg. Femeilor care sunt conştiente de propria lor valore şi care se simt bine în pielea lor, indiferent de siluetă. Femeilor care sunt şi vulnerabile şi care îşi exprimă cu uşurinţă sentimentele cu ajutorul tricourilor.

Rep.: Aveţi vreun motto care vă caracterizează activitatea?

A.D.: Scopul nostru principal este fericirea. Nimic nu ne bucură mai mult când o clientă este foarte mândră şi fericită cu noile ei produse comandate de la noi. Acea bucurie şi satisfacţie consider că este de 100 de ori mai importantă pentru noi decât satisfacţia financiară. Practic, scopul nostru este de a aduce un strop de fericire şi încredere în viaţa femeilor din România.

Rep.: Produsele Sugar Shop sunt realizate de voi?

A.D.: Da, colecţiile noastre sunt realizate la atelierul nostru, în colaborare cu designerul nostru. Consider că este un avantaj faptul că nu avem produse de import, noi suntem producători, de aceea putem oferi şi preţuri foarte bune, rentabile pentru buzunarul fiecărei femei, indiferent de venitul pe care îl are.

Rep.: Cine sunt clienţii dumneavoastră şi cum i-aţi cucerit?

A.D.: Clienţii noştri variază foarte mult, de la eleva cool din liceu, până la medicul acela trendy cu un statut înalt şi respectat de societate.Totul a ţinut cont de mulţumirea clienţilor şi de faptul că au fost promovate cu drag de către ei, din proprie iniţiativă. Majoritatea clientelor, în momentul în care primesc coletul de la noi, automat ne dau un tagg cu #multumesc şi de acolo ne creşte mult orizontul în materie de tipologii de cliente. Din experienţa Sugar Shop mi-am lărgit cercul de clienţi şi cunoştinte prin care s-au legat şi colaborări foarte frumoase cu mai multe personalităţi cunoscute din lumea showbiz-ului, precum Raluca Dumitru de la Star Matinal, Antena Stars, cât şi pe Kanal D la o emisiune despre modă şi stil. Consider că şi gama noastră mai diversificată ne-a ajutat să cucerim atât cei mai cunoscuţi fashionbloggeri şi vloggeri, care sunt mereu în pas cu ultimele noutăţi de la noi, cât şi îmbinarea stilului comercial cu care majoritatea populaţiei din România este obişnuit ne-a ajutat să ne lansăm produsele în showbiz şi să fie purtate în continuare de cântăreţi, asistente şi prezentatori tv, manechine şi mondenităţi din capitală.

Rep.: Ce sfat aveţi pentru cei care doresc să îşi înceapă o afacere în acest domeniu?

A.D.: Dupa părerea mea, cele mai importante aspecte sunt încrederea în sine, intuiţia şi să îţi placă ceea ce faci. Nu neapărat trebuie urmaţi nişte paşi concreţi în afaceri, care să îţi spună de la A la Z ce să faci, ci, dimpotrivă, explorează! Putem compara afacerea cu o relaţie de cuplu, totul trebuie să vină de la sine, nu urma reţete care îţi promit aparent succesul sau să nu te iei după nişte cutume sociale. Ai încredere în ideea ta şi în persoana ta. Trebuie să faci ceea ce simţi şi crezi că este mai bine, nu să te iei mereu după prerea altora. Tu eşti cel care decide şi decide cu inima, fiindcă şi inima e la fel de raţională ca şi mintea.

A consemnat Alex TOTH

 

 

 

 

 

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE