Home / Business / Recrutarea se extinde în mass media

Recrutarea se extinde în mass media

Tot mai mulți candidați își petrec timpul pe rețelele sociale și pe cele mai vizualizate site-uri de știri din România. Platforma de recrutare online SmartDreamers a automatizat întreg procesul de “job advertisement” pe canalele alternative de recrutare, acolo unde pot fi găsiți aproape 80% dintre candidați.

Parteneriate cu presa naţională

Noutatea este reprezentată de parteneriatele cu presa națională, care devine, pe lângă o sursă importantă de știri, locul unde companiile se întâlnesc mult mai ușor cu cei mai talentați candidați.

Într-o primă fază, portalul de știri HotNews.ro, site-urile Wall-Street.ro, StartupCafe.ro și Romania-Insider.com au răspuns pozitiv propunerii SmartDreamers. În această perioadă se poartă negocieri și cu una dintre cele mai importante televiziuni din România, care să ofere pe site-ul propriu un loc de întâlnire a companiilor cu cei mai buni candidați. Pe toate aceste platforme de știri candidații vor putea găsi joburi, iar companiile vor posta anunțuri de locuri de muncă cu doar câteva click-uri.

“Unul dintre partenerii noștri are un număr de peste 2,8 milioane de persoane care accesează lunar site-ul de peste 24 de milioane de ori, iar acum suntem în negocieri cu o televiziune al cărei site aduce un trafic de 12 milioane. Astfel, noi credem că am identificat un nou mediu în care companiile își pot găsi cei mai buni candidați”, afirmă Adrian Cernat, CEO SmartDreamers.

Parteneriatele încheiate cu mass media vin după o primă acțiune, care a fost reprezentată de integrarea cu Facebook, Instagram, Google Adwords, LinkedIn și Twitter. Practic, atunci când un recrutor postează un anunț de job pe SmartDreamers, are opțiunea de a seta audiența pentru fiecare canal în parte. Spre exemplu dacă un recrutor vrea ca jobul său să ajungă la candidați din București, vârsta 18-30 de ani, care au cunoștințe în marketing, acesta va afla direct ce audiență (și cu ce costuri) poate atinge pe Facebook, Instagram și Google AdWords. Pentru LinkedIn și Twitter, audiența poate fi atinsă doar la nivel național.

Principalele plusuri aduse companiilor sunt expunerea mult mai mare prin traficul site-urilor de știri, promovarea brandului și o conexiune simplificată. De cealaltă parte, pentru candidați, platformele de pe care își iau zilnic informațiile devin acum și medii în care își pot găsi un loc de muncă atractiv.

(Redacţia)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Regulile de preluare a articolelor

Acest articol este proprietatea Cotidianului Zi de Zi și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

De asemenea, verificati

Omul din spatele halatului: Dr. Lucian Mărginean

Fondator al primului Centru de Excelență în Stroke din România, autor a numeroase intervenții de …