Cadrele didactice interesate de ocuparea funcțiilor de conducere vacante în cadrul Inspectoratului Școlar Județean Mureș, inspector școlar general și inspector școlar general adjunct, trebuie să-și manifeste interesul prin trimiterea CV-ului și a unei scrisori de intenție până în data de 23 august 2017, la ora 14.00.
„Ministerul Educației Naționale anunță organizarea selecției cadrelor didactice în vederea ocupării, în anul școlar 2017-2018, până la organizarea concursului, dar nu mai târziu de sfârșitul anului școlar, a următoarelor funcții de conducere din inspectoratele școlare:
- 14 funcții vacante de inspector școlar general din inspectoratele școlare județene: Arad, Brăila, Buzău, Caraș-Severin, Călărași, Constanța, Ialomița, Ilfov, Mehedinți, Mureș, Olt, Sibiu, Tulcea, Vracea;
- o funcție temporar vacantă de inspector școlar general la ISJ Brașov;
- 12 funcții vacante de inspector școlar general adjunct din inspectoratele școlare județene: Alba – 1, Arad – 1, Botoșani – 1, Gorj – 1, Giurgiu – 1, Harghita – 1, Mureș – 1, Olt – 2, Teleorman – 1, Tulcea – 1 și Vrancea – 1;
- 2 funcții temporar vacante de inspector școlar general adjunct la ISJ Sălaj și Inspectoratul Școlar al Municipiului București”,
se arată în anunțul MEN, publicat pe site-ul ISJ Mureș.