Share
Home / Diverse / Optimizarea seo si native advertising

Optimizarea seo si native advertising

Oricine a auzit de optimizarea SEO pune egal cu native advertising sau, mai pe romaneste, scrierea si publicarea de materiale sub forma de advertoriale. SEO nu inseamna numai asta, ci include, pe langa publicarea de materiale de tip native si crearea de backlink-uri si optimizarea onsite (meta tag-uri, heading-uri, imbunatatirea vitezei de incarcare a site-ului, etc.).

 

Succesul articolelor native in optimizarea SEO tine de mai multi factori. Unul dintre ei este utilitatea. Degeaba ai un site optimizat pe cuvinte cheie, daca acesta nu atrage cititori. De aceea, lucrand cu o agentie de optimizare SEO sau marketing online, te vei bucura de experienta lor in gasirea unor subiecte de interes, pe care il vor scrie in maniera informativa, raspunzand, pe cat se poate, la intrebarile vizitatorilor.

 

Daca te-ai apucat sa faci SEO de unul singur sau alaturi de un freelancer, iar articolele native nu te ajuta atat de mult, e timpul sa iti pui o intrebare: De ce? Ei, bine, poate nu sunt postate pe site-uri cu autoritate sau au continut duplicat. Punem pariu ca la asta chiar nu te-ai gandit. De aceea, este bine sa apelezi la o agentie de SEO: are resursele necesare, te costa mai putin, iar publicarea lor pe site-uri cu autoritate chiar te poate ajuta sa castigi avant in fata competitorilor online.

 

In primul rand, e indicat sa stii ca SEO nu este doar un canal de marketing eficient, ci si un model de business si conduita care te ajuta sa iti cladesti un brand puternic. Cu cat alegi sa colaborezi cu agentii de SEO, cu atat parcursul tau in mediul online va fi lin, dar te va ajuta sa castigi pozitii in fata principalilor competitori. Respectul fata de consumatori, informatii relevante, accesibilitatea site-ului si prezenta online sunt doar cateva dintre reperele de optimizare SEO. De cat de mult constientizezi importanta acestui proces, de atat de mult va depinde succesul sau esecul tau online.

 

SEO este un proces de durata, ce implica utilizarea de tool-uri profesioniste, experienta, monitorizare continua si expertiza. Totul porneste de la alinierea obiectivelor tale de business cu procesul SEO. Pe langa tehnicile de marketing traditional, optimizarea SEO implica contopirea elementelor offline cu cele online si un calup de activitati si strategii, gata sa atinga rezultatele pe care ti le doresti. Alinierea obiectivelor de SEO cu trendurile online implica identificarea cu acuratete a publicului tinta si al nevoilor pe care acesta le are.

 

Pana la publicarea de advertoriale si crearea de backlink-uri, un alt proces inclus in optimizarea SEO il reprezinta optimizarea on page (sau a site-ului in sine). Pe scurt, acest tip de activitate include crearea, implementarea si monitorizarea activitatilor de imbunatatire a site-ului in sine. Optimizarea SEO onpage are in vedere: meta title-uri, meta descrieri, heading-uri, structura URL-urilor, indexabilitate, accesibilitatea si indicatorii de user experience.

 

In sfarsit, ajungem la optimizarea offpage si crearea de backlink-uri. Conform searchmetrics.com, optimizarea off page “reprezinta toate masurile care pot fi luate in afara site-ului cu scopul de a imbunatati pozitiile acestuia in SERP (search engine results page). Toate aceste masuri ajuta la crearea a cat mai multe backlinkuri de calitate posibile”. Aici sunt incluse crearea si publicarea materiale de tip native pe site-uri de mare autoritate.

 

Evident, publicarea advertorialelor este un subiect destul de controversat – sunt specialisti care apreciaza ca aceste tipuri de materiale sunt la limita penalizarii Google, dar sunt si voci care afirma ca acestea sunt cea mai eficienta modalitate de castiga vizibilitate si pozitii in motoarele de cautare.

 

Articolele de tipul native advertising in campania SEO, scrise in maniera informativa, ce nu au continut duplicat, aduc plus valoare site-ului tau. Este foarte important ca materialele publicate sa ofere si alte informatii consumatorilor, in afara promovarii de produse si servicii. Iar cu cat acestea sunt publicate pe site-uri de mare autoritate, cu atat acest parametru se va redirectiona catre site-ul pe care il detii.

 

 

 

 

 

Share

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Regurile de preluare a articolelor

Acest articol este proprietatea Cotidianului Zi de Zi și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

De asemenea, verificati

5 lucruri pe care TREBUIE sa le stii daca vrei sa iti construiesti o casa!

In mod cert, ideea de a te muta in casa noua reprezinta un adevarat prilej …

Share
Share