Concurs de recrutare la Consiliul Judeţean Mureş
15 decembrie 2017Consiliul Judeţean Mureş organizează concurs de recrutare, pentru ocuparea funcţiei publice de conducere de şef serviciu, clasa I, gradul II vacantă la Serviciul Avizare, Autorizare şi Control – Direcţia Amenajare Teritoriu şi Urbanism din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Judeţean Mureş.
Concursul se va desfăşura la sediul Consiliului Judeţean Mureş, Piaţa Victoriei, nr.1, Tîrgu Mureş, judeţul Mureş.
Proba scrisă se va desfăşura în data de: 16 ianuarie 2018, ora 1000;
Interviul se va susţine în termen de 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise. Data şi ora interviului se va afişa odată cu rezultatul probei scrise.
Candidaţii trebuie să îndeplinească cumulativ condiţiile prevăzute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
Condiţiile de participare cuprinzând condiţiile de studii, condiţiile de vechime în specialitate, bibliografia, conţinutul dosarului de înscriere la concurs şi atribuţiile prevăzute în fişa postului sunt afişate la sediul şi pe site-ul instituţiei www.cjmures.ro.
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune în termen de 20 de zile de la data publicării în Monitorul Oficial al României – Partea a III-a.
Relaţii suplimentare se pot obţine de la secretarul comisiei de concurs, doamna Kutasi Melinda consilier la Serviciul Resurse Umane, e-mail kutasi.melinda@cjmures.ro, tel.0265/263211, interior 1234.
p.Preşedinte, Secretar,
Vicepreşedint,e Paul Cosma
Alexandru Cîmpeanu
Lasă un comentariu