Home / Administratie / Logo și slogan nou pentru Programul Regio

Logo și slogan nou pentru Programul Regio

Distribuie

Reprezentanții ADR Centru, prezenți marți, 23 ianuarie la Târgu-Mureș, au făcut anumite precizări privind noile modificări în ce privește beneficiarii fondurilor europene derulate prin intermediu Programului Operațional Regional 2014-2020, respectiv partea de identitate vizuală a Programului Operațional Regional.

„Călătorie continuă”, noul slogan Regio

Elementele de identitate vizuală au ca scop  faptul că toată lumea trebuie să vadă că proiectul care se finanțează a primit fonduri nerambursabile prin Programul Operațional Regional. Dacă logo-urile Uniunii Europene, Guvernului  României și al  Ministerului Fondurilor Europene rămân neschimbate, modificări apar la sloganul și logo-ul Programului Regio.

„Este un proces în continuă transformare, logo-ul  Regio se va schimba cât de curând. Este deja lansat în consultare, inclusiv sloganul programului. Dacă până acum era „Inițiativă locală dezvoltare regională”, de luna viitoare, sloganul va fi „Călătorie continuă”. După ce se va modifica identitatea vizuală, se vor transmite instrucțiuni celor cu contracte în implementare, care se va relua pe toate materialele care sunt avizate, panouri , plăci sau alte materiale cu o durabilitate mai mare. Noul logo Regio, care până acum era de 4 cm, dacă rămâne varianta transmisă de către minister, el va trebui să fie de minim 5,5 cm”, a precizat Mirela Groza,reprezentant ADR Centru.

Obligații  pentru beneficiarii POR 2014-2020

Beneficiarii POR au  obligația minimă de a publica  un anunț de presă la lansarea proiectului de finanțare și la încheierea proiectului.  Diferența care apare față de perioada anterioară este dată de faptul că anunțul va fi publicat doar în publicațiile online.

„Majoritatea ziarelor au și o variantă online unde pot fi publicate aceste anunțuri. Varianta online va trebui să aibă acele logo-uri în format color. Singura condiție este ca site-ul să aibă 3.000 de vizitatori unici pe lună.De asemenea,  comunicatul de final, în momentul semnării contractului de finanțare, va trebui să conțină câteva informații complementare față de comunicatul de lansare a proiectului”, a menționat Mirela Groza.

Autocolante obligatorii

Obligatorii pentru beneficiari fonduri nerambursabile prin Programul Operațional Regional sunt Placa permanentă, indiferent de obiectivul și valoarea contractului, precum și autocolantele.

„Acestea se amplasează pe mijloacele fixe, care au o valoare minimă de 25.000 de lei. Este decizia ministerului, este vorba de 25.000 de lei pe echipament. Câte obiecte de 25.000 de lei există, atâtea autocolante. În concluzie, din 5.000 de lei fără TVA, puși la dispoziție în cadrul proiectului, beneficiarii au de făcut un  comunicat că se lansează proiectul, un comunicat că s-a realizat proiectul, afișul, care este obligatoriu, placa permanentă plus autocolante. Sunt cinci categorii de materiale pe care trebuiesc realizate obligatoriu  la un proiect” , a  precizat Mirela Groza.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Regulile de preluare a articolelor

Acest articol este proprietatea Cotidianului Zi de Zi și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 120 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

De asemenea, verificati

Canalizare menajeră pentru satul Dedrad (Batoș)

Distribuie Conducerea Primăriei comunei Batoș anunță publicul interesat asupra depunerii solicitării de emitere a acordului …